سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه اندرویدی شما با گوگل یک دست شدهاست

 

دستگاه اندرویدی شما با گوگل یک دست شده‌است

اندروید یک پروژه متن گشوده میباشد که به وسیله گوگل هدایت و رهبری می گردد به نحوی که گوگل آنرا توسعه و گسترش می دهد و نسخه های مختلفی از آن را ارائه مینماید و شرکت های گوناگون از آن فایده می‌برند به همین برهان میباشد که می گوییم هردستگاه اندرویدی که تهیه و تنظیم فرمایید با خدمت های گوگل یکدست شده‌است. آیا تا حال حاضر تاءمل نموده اید که چطور فارغ از گوگل مپ ، جیمیل ، گوگل درایو، گوگل داکس ، گوگل ترانه و گوگل کروم می خواهیم از دیوایس هوشمند خویش استعمال کنیم؟ و این درحالی میباشد که‌این خدمات بسیار معاش را برای ما معمولی خیس مینمایند و متاسفانه اپل هنوز با این خدمات همگام نشده میباشد.

خرید اپلیکیشن آماده

 

google integrated

اندروید کارت یاد micro sd را ساپورت مینماید

در‌صورتی‌که در دیوایس آی وی اسی خویش نیاز به خاطر بیشتری داشته باشید لازم میباشد تا تنی چند از پوشه های خویش را منزه و یا این که به کامپیوتر منتقل نمایید و یا این که اینکه تلفن همراه با حجم یاد طولانی تر بخرید و متاسفانه در دستگاه های آی وی اسی قابلیت و امکان استعمال از کارت خاطر را ندارید و این درحالی میباشد که بیش تر دستگاههای اندرویدی مجهز به درگاه کارت یاد می‌باشند.

 

 

sd card support

تفاوت در بین یک آیفون 7 32 گیگابایتی با یک آیفون 7 256 گیگابایتی چیزی حدود 200 دلار میباشد و این درحالی میباشد که یک کارت خاطر 200 گیگابایتی sandisk چیزی حدود 72 دلار ارزش دارااست که تفاوت قیمتی عجیبی را تولید می کند. و همینطور شما می‌توانید کارت یاد هایی با حجم های متعدد را نیز تهیه و تنظیم نمائید.

 

اکثر اوقات دیوایس های اندرویدی باتری قابل ردوبدل دارا هستند

هنگامی که آیفون شما پا به سن می گذارد و به نیکی گذشته شارژ نگه نمیدارد دوراه دارید یا این که اینکه موبایل را بده بستان فرمایید یا این که اینکه دائما بخواهید آنرا شارژ نمایید. در اندروید اکثر وقت ها تلفن همراه های همانند الجی جی 5 دارنده باتری قابل ردوبدل میباشند که هنگامی که احساس کردید دستگاهتان مانند پیشین شارژ نگه نمیدارید می‌توانید آنرا ردوبدل نمائید و یا این که از داشتن دو باطری در هنگام هجرت لذت ببرید.