سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ادویه برای یک نرم افزار گوشی غالب (بروزرسانی 2018)

 

15 ادویه برای یک نرم افزار گوشی غالب (بروزرسانی 2018)

با عددی در حدود یک میلیارد نرم افزار در اپ استورها، کسب و امور به اهمیت نرم افزار های تلفن همراه پی برده‌اند. و این سبب ساز به وجود داخل شدن رقابت شده‌است. کسب و امور عملکرد می نمایند با ایجاد نرم افزار غالب چیره این میدان رقابت باشند. برای برد می بایست بدانید که چه چیزهایی منجر برد یک نرم افزار میشود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

با دقت به ماهیت ذاتی گوشی، متوجه می‌شویم که گوشی یک ابزار بسیار کارکشته در دست ماست و نقش اساسی در جامعه ایفا می‌نماید. گوشی‌ها به جایی تبدیل گردیده که مردم 90 درصد تایم ها خویش را در نرم افزار ها سپری می نمایند. بنابراین کسب و امور امروزه همت می نمایند، چیزی را بسازند که متناسب با نیازهای حقیقی یوزرها میباشد.

 

 

 

 

تعجب نکنید که طولانی تر نصب‌ها مرتبط با نرم افزار های تاپ میباشد. با اعتنا به گفته Nielsen به صورت معدل هر نفر میان 25 الی 30 نرم افزار را روی تلفن هوشمند خویش نصب میکند.

 

 

 

نرم افزار برنده

نرم افزار برنده

 

پس چه میباشد که یک نرم افزار تلفن همراه را پیروز می نماید و دیگری را مغلوب!؟

 

 

جواب این سؤال قادر است خیلی معمولی باشد: نرم افزار چیره آنی میباشد که به نیازهای یوزرها جواب رضایت بخشی بدهد؛ همینطور مفید و سریع باشد. نرم افزار ممکن میباشد صرفا یک فعالیت انجام دهد البته آن را به صورت استثنایی خوب انجام دهد.

 

 

 

پیروزی یک نرم افزار تلفن همراه یک پروسه میباشد و در یک قدم حادثه نمی‌افتد. در اضافه زمان ها کسب و امور در حین عصر دراز تلاش می‌نمایند آن را به نیازهای یوزرها نزدیک‌خیس نمایند. در تحت به 15 ادویه اشاره می کنیم که قادر است پیروزی نرم افزار تلفن همراه شمارا حتمی نماید.

 

 

 

1- مشکلی را حل نماید

هر کالا موفقی مشکلی از مردم را حل می‌نماید و نیازهای آن‌ها‌را جواب میدهد. زمانی دعوا استراتژی تلفن همراه پیش میاید، بایستی پهناور تفکر کرد. از خویش بپرسید که نرم افزار تلفن همراه شما چه‌گونه نقص‌ مردم را حل می‌نماید و برای راحتی معاش آن ها چه کاری انجام میدهد. همینطور مطمئن گردید که نرم افزار تلفن همراه شما اورجینال بوده و یا این که در صورتیکه رقیبی داشت از آن سرتر باشد.

 

 

 

نرم افزار تلفن همراه شما می بایست هدفی داشته و نیازهای یوزرها را جواب گوید. برای تقلیدهای کورکورانه پول‌های خویش را الکی به باد ندهید. در ازای تصور روشنی از موفقیتی را که در ذهن دارید رسم نمائید. در صورتی‌که نرم افزار انگیزه یا این که کاربرد خاصی نداشته باشد به زودی به علت غیر دارای ارتباط بودن از دیده یوزرها تنزل می کند. برای آشنایی ایرادات و سختی ها یوزرها بالقوه تحقیق نمائید. این می تواند برای شما در آشنایی اشتباهات و قضیه‌های مردم پیش قضیه خیالی ساخت نماید.

 

 

 

2- به یک خصوصیت اصلی تمرکز نمائید

شایسته ترین نرم افزار ها تنها یک عمل انجام میدهند. اما آن را بی آلایش و خوب انجام میدهند. نرم افزار های متمرکز خوب عمل مینمایند و یوزرها میدانند که به چیز مازاد دیگر نیاز ندارد. نرم افزار هایی که متمرکز گردیده‌اند می توانند منابع بینظیری را در دست یوزرها قرار دهند.

 

 

 

به چیزی تمرکز فرمایید که در صدر شمارا به ساختن نرم افزار وا می‌داشت. این ایده به چه شکل از سایر نرم افزار ها مختص‌خیس میباشد؟

نرم افزار های برنده آن‌هایی می‌باشند که هدف ها خویش را بهتر از سایر رقیبان انجام میدهند. در صورتی‌که یوزرها خصوصیت‌های بیشتری خواستند این را می‌قدرت در قالب یک آپ دیت (بروزرسانی) به نرم افزار گوشی طولانی تر کرد. این استراتژی سبب می‌گردد شما یک نرم افزار بسیارعالی را سریعتر بسازید و همینطور نشان می دهد که شما مصمم می‌باشید و نرم افزار خویش را به صورت منظم بروزرسانی میکنید.

 

 

 

3- چیزی که یوزرها به آن قیمت قائلند، پیدا نمایید

خیلی خوب میباشد که به نرم افزار خویش تحت عنوان وسیله‌ای برای تولید یک قیمت نگاه فرمایید. یوزرها از کمبود وقت گریه میکنند؛ چیزیی که برای آنان مهم میباشد سرعت و راحتی میباشد. در سود نرم افزار شما بایستی بها‌هایی را ساخت نماید و توسط آن وفاداری یوزرها را بدست آورد.

 

این قیمت میتواند توسط سرگرمی، راحتی، آسانی و اکثری از چیزهای دیگر تولید شود. مجموعاَ اپلیکیشنی دیدنی‌خیس میباشد که بتواند به راحتی در وضعیت گوناگون با خصوصیت‌های یک دست عمل نماید. خیلی مهم میباشد که در رابطه بها‌های نرم افزار خویش تحقیق فرمائید و بدانید که آیا با چیزی که می‌خواستید انطباق داراست.

 

 

 

4- نرم افزار را بی آلایش نگه دارید

تجربه یوزرها از عمل با نرم افزار نقش بسیار مهمی را در برد نرم افزار بازی میکند. نرم افزار ها ذاتاً برای انجام تسک ها می باشند تا روند انجام یک فعالیت کوتاه‌خیس شود. با این درحال حاضر در تولید نرم افزار تلفن همراه هم این نکته صحت می نماید و فرآیند انجام تسک ها هرچقدر کمتر باشد گشوده هم معدود میباشد. یوزرها به صورت طبیعی به‌دنبال اثربخشی و آسانی میباشند. براین اساس شیوه انجام تسک را خیلی بی آلایش نمائید. اپلیکیشنی که آسانی ندارد در بیش تر مواقع به وسیله کاربرانش رخنه‌ می‌گردد.

 

ساختن راهی که مردم از آن پیروی نمایند نرم افزار شمارا غالب می‌نماید. یک گوشه و کنار کاربری سادگی را گسترش دهید و با اعتنا به اصول پباده سازی، آسانی را هم ادویه عمل فرمایید. کاربرد نرم افزار شما هر چه باشد، زمانی بی آلایش شناحته شود، بهتر و چیره‌خیس خواهد بود. سؤالات تحت را در ذهن داشته باشید:

 

آیا معاش را برای یوزرها معمولی‌خیس می کنی؟

آیا یوزرها فارغ از هیچ ارشادوراهنمایی متوجه میگردد که چه‌گونه از نرم افزار به کار گیری نمایند؟

این خصوصیت‌ها به کارگیری میگردند؟ آیا دارای ربط می‌باشند؟

این خصوصیت‌ها نرم افزار شما‌را آسوده‌خیس میکند یا این که پیچیده!؟

 

 

به صورت کلی یک نرم افزار پیروز بایستی استفاده کننده پسند باشد. به کارگیری از نرم افزار سهل وآسان باشد. در صورتی یوزرها دوره بیشتری را برای خاطر به دست آوردن فعالیت با نرم افزار شما سپری نمایند؛ خیلی سریع آن را سوراخ میکنند. در‌حالتی که نرم افزار شما بی آلایش باشد، یوزرها هیچ وقت به نرم افزار حریف مراجعه نمیکنند.

 

 

 

دیگر ادویه‌های اثرگذار برای تولید نرم افزار پیروز :

5- بسط نرم افزار برای هر دو سیستم ادله اندروید و ios

 

6- خریدن قابلیت و امکان سعی آفلاین

 

7- مراقبت سعی بسیار بالا

 

8- آزمایش و تست نرم افزار

 

9- ارائه بدون پول نرم افزار

 

10- طرح ریزی برای رسم یک استراتژی مطلوب بازاریابی

 

11- طرح ریزی برای جذب و محافظت مداوم یوزرها

 

12- فراهم نمودن یک شبکه به خواسته اخذ بازخوردها

 

13- رصد و باز‌نگری آمار

 

14- تهیه و تنظیم و ارائه بروزرسانی های منظم