سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توسعه برنامه های کاربردی وب

منبع خبر سایت ویکی پدیا

برنامه تحت وب

توسعه برنامه های کاربردی وب

IndiaWebmediaPro یک شرکت حرفه ای در زمینه توسعه برنامه های وب است که بیش از یک دهه تجربه سفارش در ساخت برنامه های وب برای بسیاری از مشتری ها دارد. تیم ما از توسعه دهندگان برنامه اختصاصی وب اکنون بیش از 400 پروژه را برای طیف گسترده ای از حوزه های تجاری و صنایعی که حوزه هایی مانند سرگرمی ، امور مالی ، تجزیه و تحلیل ، آموزش الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و موارد دیگر را پوشش می دهد ، به اتمام رسانده است. در طول دوره ، ما فرایند تحویل و گردش کار را به منظور مقابله با نیازهای دائم در حال تغییر و مهلت های سخت پروژه ها ، که ویژگی بارز سیستم های پیچیده توسعه وب ما است ، انجام داده ایم. تخصص ما در مورد اسکرام در ساختن و عرضه محصولات جدیدتر برای چندین مارک جهانی نقش موثری داشته است.

 

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

1. برنامه های کاربردی وب استاتیک

ما به طور معمول برنامه های وب استاتیک را در HTML5 ، CSS3 ، Ajax و jQuery طبق نیازهای خاص مشتریان خود توسعه می دهیم. ما همچنین به راحتی می توانید اشیاء متحرک مانند آگهی ها ، GIF ها ، فیلم ها و موارد دیگر را در برنامه های استاتیک بگنجانید و نمایش دهیم. با این حال ، تغییر محتوای برنامه های وب استاتیک متاسفانه کار آسانی نیست. برای انجام این کار ابتدا باید کد HTML را بارگیری کرده و قبل از ارسال مجدد آن به سرور ، آن را اصلاح کنیم. علاوه بر این ، اینها تغییراتی هستند که فقط می توانند توسط برنامه نویسان که برنامه اول را برنامه ریزی و طراحی کرده اند ، ایجاد شوند.

طراحی اپلیکیشن

 

 

2. برنامه های وب پویا

برنامه های وب پویا در سطح فنی بسیار پیچیده تر هستند. متخصصان ما برای بارگیری داده ها و محتویات آن که به هنگام دستیابی کاربران به آنها به روز می شوند ، از این پایگاه های داده استفاده می کنند. آنها معمولاً با یک صفحه مدیریتی به نام CMS کار می کنند که می تواند محتوا را برای برنامه اصلاح کند یا آن را تغییر دهد ، خواه شامل متن یا تصاویر باشد. علاوه بر این ، تعدادی از زبان های برنامه نویسی وجود دارند که می توانند برای توسعه برنامه های وب پویا استفاده شوند. PHP & .Net برخی از رایج ترین زبانهایی هستند که IndiaWebmediaPro برای این منظور از آنها استفاده می کند زیرا اجازه می دهد ساختار مناسب محتوا را ایجاد کند.

 

 طراحی اپلیکیشن اندروید

 

 3. تجارت الکترونیکی یا خرید آنلاین

توسعه برنامه وب در صورت وجود فروشگاه اینترنتی به احتمال زیاد شبیه تجارت الکترونیکی یا سایت تجارت الکترونیکی است. این یک نوع پیچیده تر از مراحل توسعه برنامه است و همچنین باید پرداختهای الکترونیکی را که می توان از طریق پی پال ، کارتهای اعتباری یا سایر روشهای پرداخت انجام داد ، اجازه دهد. IndiaWebmediaPro برای این منظور یک پانل مدیریتی را برای سرپرست ایجاد کرده است که در نهایت برای لیست محصولات جدیدتر ضمن به روز کردن آنها و حذف مدخل ها به منظور مدیریت برنامه ها و پرداخت ها ، استفاده خواهد شد. به این ترتیب مدیر می تواند به راحتی کل سیستم را مدیریت کند.

 

 خرید اپلیکیشن آماده

 

4. برنامه وب پورتال

از طریق پورتال ، ما در واقع به یک نوع برنامه اشاره می کنیم که شامل دسترسی به چندین بخش یا دسته از طریق صفحه اصلی است. علاوه بر این ، این برنامه ها شامل بسیاری از ویژگی های مانند چت ، فروم ، مرورگر ، ایمیل و مناطقی است که معمولاً از طریق ثبت نام ، آخرین مطالب و موارد دیگر به آنها دسترسی پیدا می کنید.

 

 

 

5. برنامه وب متحرک

به ناچار با فناوری FLASH همراه است ، رویکرد برنامه نویسی برای انیمیشن امکان ارائه مطالب به همراه جلوه های انیمیشن را فراهم می آورد که به طور موثر طرح های مدرن و مبتکرتری را فعال می کند. این یکی از فن آوری های بسیار پرکاربرد است که امروزه توسط طراحان مشهور و مدیران خلاق در سراسر جهان استفاده می شود. با این حال ، این اشکال ذاتی که به توسعه برنامه های وب متحرک وابسته است ، این فناوری هنوز هم برای موقعیت یابی وب و اهداف جستجوگرها مناسب نیست زیرا موتورهای جستجو از همین حالا آنقدر پیشرفته نیستند که بتوانند اطلاعات موجود در آن را به درستی بخوانند.

 

 

 

6. برنامه وب با سیستم مدیریت محتوا

محتوای برنامه وب سایت باید هنگام توسعه برنامه های وب به طور مداوم به روز شود. بنابراین ، نصب سیستم مدیریت محتوا (CMS) گزینه ای جدی است که باید در نظر گرفته شود. با این کار ، سرپرست می تواند از CMS برای اجرای مؤثر تغییرات و به روز رسانی ها هر از گاهی استفاده کند. علاوه بر این ، این مدیران محتوا بصری و بسیار آسان هستند. برخی از نمونه های خوب سیستم های مدیریت محتوا موارد زیر را شامل می شود.

 

وردپرس: بدون شک این یکی از گسترده ترین مدیران محتوا است که در دسترس است. اطلاعات زیادی به همراه آموزش ها و راهنماهای موجود در اینترنت وجود دارد که با توجه به نیاز شما می توانند در درک و سفارشی سازی مفید باشند. بعلاوه ، همه این موارد رایگان است و هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

 

جوملا: این یک CMS است که فقط در وردپرس در رتبه دوم قرار دارد. اگرچه جوملا به اندازه وردپرس تعداد زیادی کاربر ندارد ، اما آنچه در جامعه دارد ، از کاربران محکم برخوردار است و فوق العاده شهودی است.

 

دروپال: این نرم افزار رایگان CSM است که بسیار سازگار است و مخصوصاً برای سایتهایی که قصد ایجاد جوامع را دارند توصیه می شود.

 

اینها انواع برنامه های وب است که در بین صفحات محتوا که شامل رسانه ها ، مقالات ، صفحات خبری ، وبلاگ های حرفه ای ، وبلاگ های شرکتی ، خونریزی شخصی است بسیار رایج است.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران