سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت اینترنت نرم افزار ها و نرم افزار های مستقر

منبع خبر سایت ویکی پدیا

تفاوت اینترنت نرم افزار ها و نرم افزار های مستقر

یک نرم افزار ساکن، اپلیکیشنی میباشد که به صورت معلوم برای یک دستگاه تلفن همراه معین ساخته شده‌است و نصب آن صرفا روی به عبارتی دستگاه قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. یوزرها معمولا نرم افزار‌های ساکن را از روش مغازه‌های قابل انعطاف‌افزاری آنلاین نظیر اخذ می کنند. البته ، اینترنت نرم افزار ، در واقع یک نرم افزار اینترنتی اکانت می‌شود و میتوان فارغ از نیاز به دکان قابل انعطاف افزاری انرا نصب کرد و از روش هر مرورگری قابل دسترسی و اجرا میباشد.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

از منظر رابط کاربری امروزه نسبتاً هیچ تفاوتی فی مابین نرم افزار‌های مستقر و نرم افزار‌های پایین اینترنت نیست و هر دوی آن ها تجهیزات مشابهی را با اختلافات اندکی در مشت استفاده کننده قرار می دهند. اینترنت نرم افزار ها برخلاف برنامه های ساکن که فضای متعددی از خاطر را اشغال مینمایند فضای بسیار اندکی را اشغال می کند اینک، اکثر اوقات توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار‌های خویش را هم در ورژن‌های تلفن همراه و هم در بستر اینترنت بسط می دهند و با این عمل قابلیت دسترسی به خدمت‌های خویش را تا حد قابلیت ارتقا می دهند.دارا‌هستند

طراحی اپلیکیشن

در آخر

 

نمی توانیم بگوییم اینترنت نرم افزار ها آینده نرم افزار های ساکن را نابود مینماید. ولی با این هم اکنون عشق و علاقه به‌این تکنولوژی خط مش روبه رشدی در جامعه داشته میباشد و موسسات بزرگی همچون گوگل و مایکروسافت از این فناوری نو حمایت میکنند و مایکروسافت قصد داراست نسل بعدی نرم افزار های خویش از گزاره Outlook و Teams را تحت عنوان اینترنت نرم افزار ارائه دهد.  PWA ها هنوز روزگار کودکی خویش را سپری میکنند و معضل های متعددی را پیش رو دارا‌هستند که می بایست حل شوند. با این اکنون آن‌ها توان ساخت تغییر‌و تحول در طریق عمل اینترنت را دارا هستند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

برروی سیستم میباشند و ایکون نرم افزار را میتوان در برگه اصلی و حتی منوی برنامه ها داشت با این تفاوت که دیگر نباید در مغازه های اپلیکیشن به‌دنبال نرم افزار گشت .

خرید اپلیکیشن آماده

امنیت بالا : بدلیل اینکه اینترنت نرم افزار پایین بستر HTTPS قراردارد از مخاطرات امنیتی در امان می‌باشند.

کاهش هزینه ها : ایجاد نرم افزار ساکن برای اشکال پلتفرم ها از وقت و هزینه بسیار متعددی شامل است اما اینترنت نرم افزار تا حد بسیار متعددی در وقت و هزینه صرفه جویی مینماید بیش تر شرکت ها تا یک سری سال اینده نرم افزار های گوشی را رها می کنند و معتقدند که اینترنت نرم افزار جایگزین بسیار قابل قبولی برای نرم افزار ها مستقر میباشد

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران