سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیغام خطای unfortunately در اندروید

طراحی اپلیکیشن در مشهد

پیغام خطای unfortunately در اندروید یک کدام از پیغام های رایجی میباشد که در تلفن همراه های گوشی با سیستم دلیل اندروید دیده می شود. اکران پیغام خطای unfortunately در اندروید برای یوزرها تلفن های هوشمند ساخت مزاحمت کرده و اکثری از اشخاص طرز برطرف کردن این نادرست را نمی دانند. این اشتباه یک کدام از پیغام هایی میباشد که یوزرها تازه کار و ماهر به راحتی میتوانند آن را برطرف نمایند. در‌این نوشته‌علمی به باز بینی طرز های متعدد برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید می‌پردازیم.

 

پیغام خطای unfortunately در اندروید

در حالتی که دارنده موبایل هوشمند می‌باشید بی تردیدً با پیغام خطای unfortunately در اندروید رو به رو گردیده اید. بعضا از برنامه ها هنگام اجرا یا این که در طول به کار گیری، این پیغام غلط را اکران داده و بسته می‌شوند. استفاده کننده با مشاهده این پیغام ناگزیر به آخر دادن به برنامه میباشد که برای وی خوشایند وجود ندارد. اکران پیغام خطای unfortunately در اندروید عارضه ها مختلفی میتواند داشته باشد که در تلفن های گوناگون و ورژن های گوناگون اندروید نرم افزار ها گوناگون میباشد. برخی از یوزرها برای برطرف کردن این اشتباه و عدم اکران دوباره آن به متخصصین مراجعه میکنند. بعضی دیگر رغبت دارا‌هستند این پیغام نادرست را به دست خویش برطرف کرده و با شیوه های برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید آشنا شوند. به‌دنبال راه‌حل های موثر را باز‌بینی می‌کنیم.

 

پیغام خطای unfortunately در اندروید

نحوه های برطرف کردن پیغام خطای unfortunately

برای برطرف کردن این اشتباه طرز های مختلفی در تلفن های هوشمند متفاوت و برنامه های کاربردی نصب گردیده بر روی آن‌ها توصیه می شود. طریق هایی مانند:

 

فولدر های کش و داده ها بیشتر برنامه کاربردی مربوطه را از پیکربندی تلفن همراه پیدا کرده و حذف نمایید. این نحوه همه گیرترین و کاربردی ترین طرز رفع پیغام خطای unfortunately در اندروید میباشد.

حذف کردن، نصب و فعال سازی دوباره برنامه کاربردی متبوع

خاموش و پر‌نور کردن دستگاه گوشی

عوض کردن و یا این که آپ دیت رسانی رام اندروید موبایل

آپدیت رسانی کردن نرم افزار و به کارگیری از پایانی ورژن درست شده

تغییر تحول ساعت و مورخ موبایل اندروید به پیشین ولی این شیوه حل موقت میباشد و مدام تلاش ندارد

کردن بروزرسانی برنامه های گوگل

پیغام خطای unfortunately در اندروید

بازگرداندن به پیکربندی سوله آخری نحوه پیشنهادی

در‌حالتی که که شیوه های متعدد را بازنگری کردید و برنده به برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید نشدید آخری سفارش برای شما بازگرداندن پیکربندی دستگاه موبایل به پیکربندی کارگاه یا این که فکتوری ریست میباشد. پیشین از مبادرت به این عمل از داده ها خویش پشتوانه تهیه و تنظیم فرمایید که از حذف شدن آنان دوری فرمائید. در حیث داشته باشید با بازگرداندن به پیکربندی سوله تمام داده ها شما بر روی تلفن همراه از دربین خواهد رفت و در دسترس نخواهد بود. درین موقعیت ورژن پشتوانه برای بازگرداندن داده ها و نرم افزار ها به امداد شما خواهد آمد. در بیش تر مواقع با کنسل کردن آپدیت رسانی گوگل پیغام خطای Unfortunately has stopped در اندروید برطرف میگردد که از نصیب نرم افزار ها می‌توانید آپدیت رسانی این برنامه را غیر فعال فرمائید و پیکربندی لازم جهت عدم انجام آپ تو دیت اتومات را انجام دهید.