سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن همراه اندرویدی

 

در‌حالتی که تلفن همراه اندرویدی دارید با این پرسش مواجه می باشید که آیا به نصب آنتی ویروس تلفن همراه نیاز دارید یا این که خیر؟

 

در‌حالتی که بخواهید از جایی بیرون از پلی استور اندروید یک نرم افزار را روی گوشیتان نصب نمائید، بایستی خیلی خیلی مراقب اطمینان و تندرست آن برنامه باشید و اینکه می بایست از وبسایتی که نرم افزار را از آنجا دانلود می کنید اطمینان بی نقص داشته باشید چراکه این منایع بایستی از نگاه امنیتی آیتم تایید اندروید باشند.

 خرید اپلیکیشن آماده

مقاله‌ها دارای ارتباط:

وزارت ارتباطات:‌آنتی‌ویروس اهل ایران جلوی زیر میزی‌افزار ایستاد

روایت آنتی ویروس Avast : تجربه‌ ایجاد اشتغال در قلب پراگ

آیا به دوربین‌های عکاسی رشته‌ای نیاز داریم؟

پنج برهان برای اینکه شروع‌آپ شما به مدیریت IT نیاز دارااست

از این رو بایستی روءیت کرد آیا آنتی ویروس تلفن همراه می‌تواند مارا در مقابل زیر میزی افزار موبایلی و حمله ها فیشینگ حفظ نماید یا این که نه.

 

آپ تو دیت‌ها را بدون شوخی بگیرید

«کریگ یانگ» محقق امنیتی موسسه Tripwire VERT در رای زنی خویش می گوید: «چنانچه تصور کنیم که سفارش‌های بالا را به خیر و خوبی اجرا کرده‌اید، براین اساس امنیت خویش سیستم استدلال اندروید قادر است از خیلی از نرم افزار‌ها و ابزارهای حفظ کننده تلفن همراه بهتر کار نماید.

 

وی می گوید: تا وقتی که یوزرها به صورت منظم سیستم دلیل خودشان را آپ دیت نمایند و از دانلود نرم افزار‌های نامطمئن جلوگیری نمایند مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.»

 

به همین برهان آپ دیت‌ها را دورازشوخی بگیرید. درین آپ دیت‌ها مدام یکسری بهبود در کارایی سیستم امنیتی سیستم استدلال دستگاه شما هم ایجاد خواهد شد. هرچه دیرتر آپ دیت‌های تازه را نصب فرمایید، احتمال به خطر افتادن امنیت دیوایس شما هم ارتقاء پیدا می‌نماید.