سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به کار گیری از شایسته ترین شیوه ها برای طراحی اپلیکیشن

 

عدم به کار گیری از پباده سازی ناهمگام (آسنکرون):

 

هنگام پباده سازی آن جور از اپ هایی که با کلود فعالیت می نمایند نباید تصور شود که تلفن همراه استفاده کننده قطعا و در همگی حالا به وب متصل خواهد بود. براین اساس برای دوری از اختلالات احتمالی، از روش آسنکرون استعمال نمایید.

 

 خرید اپلیکیشن آماده

به کار گیری از شایسته ترین شیوه ها:

 

با اجتناب از نقاط خلل ساز و مشکلات وسیع می‌توانید اقبال برد نرم افزار تلفن همراه خویش را ارتقاء دهید. ولی برای اینکه تجربه متعدد و لذت بخشی به مشتریانتان بدهید می بایست بدون شک راهبرد های گوگل برای ایجاد نرم افزار اندروید را رعایت فرمایید. همینطور می توانید از تجارب و نقطه ایده ها بقیه متخصصان بسط نرم افزار و ارائه دهندگان خدمت های نرم افزار ساز که سرویس ها مقرون به صرفه ای ارائه می‌دهند استعمال نمایید.

 

 

سه پیشنهاد ای که برای پباده سازی و ایجاد نرم افزار اندروید بایستی رعایت شود به‌این شرح میباشد:

 

حق تقدم دهی به امنیت استفاده کننده. با اعتنا به اینکه هکرها نگاه خویش را به نرم افزار های گوشی معطوف کرده اند، بسیار مهم میباشد که هنگام پباده سازی و پیاده سازی اپ خویش به نکات امنیتی توجه کافی داشته باشید.

اشراف بر روی XML و جاوا. برای ایجاد رابط کاربری از XML و برای کدنویسی از جاوا به کار گیری می‌شود، و این دو گویش زیربنای نرم افزار های اندرویدی را تشکیل می‌دهند. با اینکه روشهای دیگری نیز برای تولید اپ اندروید موجود است، البته به خواسته به کار گیری حداکثری از پلتفرم اندروید قیمت آن را داراست که در XML و جاوا مهارت کافی کسب فرمایید.

 

 

اعتنا به گنجایش خاطر دستگاه. واحد سنجش به کارگیری اپ از یاد دستگاه نقش گزینش کننده ای در کارکرد درست آن دارااست، و این مساله فقط خاص پلتفرم اندروید وجود ندارد. پباده سازی دقیقی که منجر کاهش به کارگیری از یاد شود در رضایتمندی مشتریان نقش بسزایی داراست.