سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با شایسته ترین نرم افزار های منحصر به فرد iOS در سال 2019 آشنا گ

 

با شایسته ترین نرم افزار های منحصر به فرد iOS در سال 2019 آشنا گردید

فعلا بیش تر از 2 میلیون برنامه برای iOS عرضه گردیده و تعیین بین آن ها سهل وآسان وجود ندارد. درین مقاله ما به معرفی 15 گزینه از شایسته ترین نرم افزار های iOS در سال 2019 میپردازیم.

خرید اپلیکیشن آماده

در حالی که اندروید همواره به قابلیت و امکان‌های فردی سازی متنوع خویش می بالد؛ در آیفون از نخست تمرکز اصلی بر روی نرم افزار‌ها معطوف بوده میباشد. این صحت دارد که در گوگل‌پلی می‌اقتدار برنامه‌های بسیار متعددی برای تلفن همراه‌های اندرویدی پیدا کرد اما بسط دهندگان اکثرا شایسته ترین و جدیدترین دستاوردهای خویش را در پلتفرم اپل به یوزرها ارائه میدهند و در بعضی وقتها بعضا نرم افزار‌ها را فقط در آی وی اس می‌اقتدار پیدا کرد.

 

چنانچه جدیدترین آیفون یعنی آیفون 11 را خریداری کرده باشید و یا این که در صورتیکه از یک دسته سابق‌خیس استعمال می کنید، به تعداد متعددی از شایسته ترین اپلیکیشن های ای وی اس دسترسی دارید که در هیچ پلتفرم دیگری نمی‌توانید شبیه آن ها را پیدا نمائید. اینک با عرضه آی وی اس 13 توسعه و گسترش دهندگان میتوانند با استعمال از خصوصیت‌های جدیدی که در‌این ورژن عرضه گردیده تجربه منحصربه‌فرد به شخصی در چنگ یوزرها موبایل‌های اپل بگذارند.

 

شایسته ترین نرم افزار های ios 13

 

در‌این مقاله ما 15 مثال از شایسته ترین نرم افزار های iOS 13 را معرفی میکنیم. این نرم افزار‌ها دربرگیرنده برنامه‌های دستکاری تصویر، بازی‌های خلاقانه، نرم افزار‌های مدیر امور و یادداشت برداری و همینطور برنامه‌های خدماتی میشوند.

 

همینطور بخوانید:

IFTTT چه می‌باشد و چطور از قابلیت و امکان های آن استعمال کنیم؟

آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی می خوانید:

 

با شایسته ترین نرم افزار های iOS منحصر آیفون در سال 2019 آشنا گردید

نرم افزار Apollo: Immersive Illumination

نرم افزار Pixelmator Photo

نرم افزار Flow by Moleskine

نرم افزار Drafts

نرم افزار Things 3

نرم افزار HomeCourt

نرم افزار Enlight Photofox

نرم افزار Focos

نرم افزار Stylebook

نرم افزار Apollo for Reddit

نرم افزار Agenda

بازی Sid Meier’s Civilization VI

نرم افزار Halide

نرم افزار Moleskine Timepage

نرم افزار Overcast

 

 

با شایسته ترین نرم افزار های iOS منحصر به فرد آیفون در سال 2019 آشنا گردید

 

 

نرم افزار Apollo: Immersive Illumination

apollo immersive illumination / نرم افزار دستکاری تصویر آپولو

 

یک کدام از شایسته ترین نرم افزار های iOS 13 برنامه Apollo: Immersive Illumination میباشد که یک اپلیکیشن تحسین برانگیز برای دستکاری تصاویر میباشد. این اپ از همه داده ها 3 بعدی مازاد که در هنگام تثبیت تصاویر در وضعیت پرتره بدست می آیند به کار گیری می نماید و با در مشت گذاشتن ابزارهای گوناگون به یوزرها اذن می دهد با اضافه کردن منابع نوروفروغ نو تصاویر خویش را بهبود ببخشند. شما با به کارگیری از این برنامه می توانید مواقعی که اضافه کردن آنها هنگام عکاسی بسیار دشوار یا این که ابدا غیر ممکن میباشد مثل نورپردازی بهتر و یا این که جلوه‌های ویژه را به تصویر بیشتر فرمایید.

 

همینطور بخوانید:

معرفی شایسته ترین نرم افزار های مجانی آیفون (شماره نخستین)

نکته مهمی که بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که از آن جایی که آپولو در تصاویر پرتره به داده‌های عمق سنج نیاز دارااست برای به کار گیری از این برنامه بایستی از یک آیفون تازه ( آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس، آیفون ایکس، آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و یا این که آیفون ایکس اس تریدی مکس) به کارگیری نمائید. افزون بر این برای آن که داده ها مرتبط با عمق تصاویر به صدق محافظت شوند بدون شک با نرم افزار دوربین اپل تصاویر را تثبیت نمایید.