سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن هایی که مقدمات برنامه نویسی را به شما می آموزد

 

هر سالی که می‌گذرد، هدف ها فردی جدیدی به فهرست هدف ها اشخاص بیش تر میشود. یکی‌از تصمیم میگیرد به تقویت لهجه انگلیسی بپردازد، دیگری در کلاس‌های بازیگری نام نویسی می‌نماید و کسانی هم می‌باشند که دوست دارا هستند وارد وادی برنامه‌نویسی شوند.

خرید اپلیکیشن آماده

در حالتی‌که شما هم جزو مدل پایان می‌باشید و نمی‌دانید قدم اولیه برنامه‌نویسی را از چه مسیری بردارید، ما شمارا در‌این نوشته‌ی‌علمی موعظه خوا‌هیم کرد. پنج اپلیکیشنی که در پی معرفی کرده‌ایم، ابزار خیر و خوبی می‌باشند تا به امداد‌شان بتوانید با اصول و مبانی برنامه‌نویسی آشنا گردیده و اولیه قدم‌هایتان در وادی برنامه‌نویسی را با اقتدار بردارید.

 

پیرو با ما یاروهمدم باشید.

 

Grasshopper: یادگیری جاوا اسکریپت با بازی و سرگرمی

 

 

لازم وجود ندارد برنامه‌نویس باشید تا به اهمیت جاوا اسکریپت پی ببرید. این گویش‌ برنامه‌نویسی در کنار CSS و HTML جزو سه هسته اصلی دنیای اینترنت میباشد که بخش متعددی از عمرمان را در آن می گذرانیم. براین اساس در ورود به وادی برنامه‌نویسی، یادگیری این لهجه بایستی جزو بالاترین حق تقدم‌هایتان باشد.

 

Grasshopper می تواند ابزار نیکی برای شناخت با جاوا اسکریپت باشد؛ اپلیکیشنی که برای iOS و اندروید منتشر گردیده و مبنای یادگرفتن جاوا اسکریپت را بر گیمیفیکیشن قرار داده. به عبارت بهتر، مباحث کم آب و سنگین برنامه‌نویسی با بازی‌های کوچک به شما فراگیری داده گردیده و شیرین می شوند.

 

بازی‌های Grasshopper مینی‌گیم‌هایی در قالب معما یا این که کوئیزهای سریع میباشند که ذیل یک سری دقیقه می توانید به اتمام‌شان برسانید. مسئله هر مینی‌گیم هم بسته به درس تغییر‌و تحول می کند. برای مثال، اولی معماها مرتبط با شناخت با کارایی‌ها و متغیرهای جاوا اسکریپت میباشد و به‌تدریج اصول کدنویسی هم به آن طولانی تر می شوند.