سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار های کارآمد کسب و فعالیت

 

نرم افزار های کارآمد کسب و عمل و شبکه های عمومی که در مغازه های برنامه(اپ استور و پلی استور) نیز وجود دارا‌هستند، تشکیل کانال های اجتماعی را بسیار بی آلایش خیس کرده اند. برهان آنکه می بایست در شبکه های عمومی و کارآمد حضور داشته باشید این میباشد که امروزه اکثر مردم برای تصمیم گیری در زمینه‌ی خرید از نرم افزار های مربوطه استعمال میکنند. نرم افزار هایی که برای گسترش یکسب و فعالیت شما نیز ضروری میباشند.

با پدیده ی تاءمل مهتر یار باشید تا بعضی از نرم افزار های کارآمد کسب و فعالیت و شبکه‌های‌اجتماعی را به شما معرفی کنیم.

خرید اپلیکیشن آماده

 

نرم افزار های کارآمد کسب و فعالیت

Echofon

Echofon به صورت اتومات توییت های خوانده نشده را در میان کامپیوتر ، آی فون و آیپد شما همگام سازی می‌کند. این نرم افزار می‌تواند شمارا از منشن ها و پیام ها باخبر سازد.

 

Hootsuite

Hootsuite یک در اختیار گرفتن پنل رسانه ی اجتماعی میباشد که به شما قابلیت می‌دهد از یک تارنما به چندین کانال اجتماعی متصل گردید. این نرم افزار به کسب و امور یاری می‌نماید تا از شبکه های عمومی برای راه‌اندازی کمپین های بازاریابی، شناسایی و پرورش مخاطبان خویش، توزیع پیام های هدفمند و پیگیری نتیجه ها به کار گیری نمایند.

 

UberSocial

UberSocial  یک تجربه ی توییتری بهتری ارائه می‌دهد. و  مورد های قالب بندی و سفارشی سازی اضافه را برایتان مهیا می‌نماید.

 

Tweetdeck

TweetDeck  یک مرورگر دسکتاپ و گوشی میباشد که امداد مینماید با آنچه که در توییتر و صورت بوک واقعه می افتد، یار و همدم باشید. شما میتوانید مجموعه تولید کرده، در توییتر کاوش فرمائید، تعدادی اکانت را مدیر نموده و  توییت ارسال نمائید یا این که عکس ها، ویدیوها و پیوند ها را به اشتراک بگذارید.

 

WordPress

یک ورژن موبایلی از این ابزار بلاگ نویسی دوستداشتنی موجود است، بدین ترتیب شما می‌توانید یک بلاگ را از هر کجا بنویسید و آپلود نمایید.

 

برای مطالعه طولانی تر:

 

نقش شبکه‌های‌عمومی در نشر محتوا به چه شکل میباشد؟

 

اصول نخستین شبکه های عمومی

 

استراتژی رسانه های اجتماعی غالب از بینش بازاریابان غالب

 

Buffer

Buffer اذن می‌دهد تا یک برنامه ی هنگامی برای پست های توییتر، لینکدین، رخ بوک، پینترست و  گوگل پلاس در یک مکان تولید فرمائید.

 

Bundlepost

این ابزار مورد ی دیگری برای دوران بندی پست ها در وب سایت های تعدادی رسانه ی اجتماعی میباشد. این نرم افزار همینطور کلمه ها کلیدی را با هشتگها جایگزین مینماید و پست های شمارا در دسترسی گسترده تری قرار میدهد. Bundlepost  می‌تواند با برنامه های دیگر مانند Hootsuite و Bufferنیز مخلوط شود.

 

Cyfe

Cyfe  تمام داده ها کسب و عمل و عمل های بازاریابی شما از گزاره بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی، رسانه های اجتماعی و تجزیه و بررسی اینترنت را در اختیار گرفتن و چک مینماید. و تمامی ی این امور تنها از یک در دست گرفتن پنل رخ می‌گیرد.

 

Social Clout

یک ابزار تجزیه و ارزیابی موثر میباشد که منشن های اجتماعی را در اختیار گرفتن مینماید تا بتواند بینش قابل قبولی درخصوص مارک و بازار شما ، در اختیارتان بگذارد. تجزیه و نظارت و معیارهای این نرم افزار قادر است به شما در سئو حاصل در رسانه های اجتماعی یاری دهد.

 

Feedly 

این نرم افزار دوستداشتنی کلیه خبر ها و بلاگ هایی را که به طور سفارشی نیاز دارید به چهره یکجا ارائه میدهد.

 

Adobe Spark

با به کار گیری از این نرم افزار میتوانید به تصاویر و گرافیک هایی که ظواهر پیام های رسانه ی اجتماعی شمارا تغییر‌و تحول می‌دهند، دسترسی آزاد داشته باشید.

 

در صورتیکه که از این نرم افزار های کارآمد کسب و عمل و شبکه‌های‌عمومی به کار گیری نموده اید، تجربه ی خویش را با ما در فی مابین بگذارید.