سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نیاز های یادگرفتن برنامه نویسی

 

پیش نیاز های یادگرفتن برنامه نویسی : برخلاف تصورت برای یادگیری سهل برنامه نویسی و برنامه نویس شدن به یه سیستم خفن با چندین تا مانیتور وسیع یا این که به یه زیرزمین بدون نور پر‌از سیم های به هم پیچیده احتیاج نداری. در واقع می بایست بگم اضافه چیز هایی که برای آغاز برنامه نویسی احتیاج داری در درونته! توی این نوشته‌ی‌علمی می خوام بهت بگم برای استارت عمل دقیقا به چه چیزهایی احتیاج داری و چه چیز هایی رو می بایست یا این که بهتره که بلد باشی.

خرید اپلیکیشن آماده

فهرست محتوای این نوشته‌ی‌علمی

 

پیش نیاز های یادگرفتن برنامه نویسی 

برای یادگیری برنامه نویسی به چه چیز هایی احتیاج داریم

فیض گیری

پیش نیاز های یادگرفتن برنامه نویسی 

قبلی از آغاز به یادگیری برنامه نویسی بایستی یکسری بضاعت و توان ها رو در خودت رویش بدی و با پیش نیاز های یادگرفتن برنامه نویسی آشنا بشی. یادگیری این بضاعت ها پیشین از آغاز عمل علاوه بر این که پیشنیاز محسوب میشه بلکه یاری می کنه به شایسته ترین گویش برنامه نویسی گزینه نظرت زودتر مسلط بشی و ریلکس خیس به پاسخ سوالاتت برسی. پیرو این پیشنیاز ها رو بهت معرفی میکنم:

 

انگیزه گذاری و هدف یادگیری برنامه نویسی

اولی و مهمترین پیشنیاز برای استارت برنامه نویسی داشتن هدفه! پیشین از آغاز برنامه نویسی بایستی بتونی به‌این سوال پاسخ بدی: \"چه گونه برنامه نویسی را آغاز کنیم؟\" چنانچه بتونی بدین سوال به طور پر‌نور پاسخ بدی یعنی می تونی به سراغ قدم های بعدی بری. پاسخ دادن بدین سوال از اون جهت مهمه که داری به دنیای بزرگی گام میذاری که مدام باهات ملایم واکنش نمی کنه. خیلی زمان ها در برنامه نویسی به مسائل یا این که خطاها پیچیده ای واکنش میکنی که گهگاه لازمه ساعت‌ها و ایام برای حلشون گویش بگذاری و این شرایطیه که گهگاه تحمل یا این که دوست داشتنش نیاز به علاقه داره! عشق و علاقه به چی؟ به انگیزه!

 

شناخت با گویش انگلیسی

گویش انگلیسی گویش نخستین دانش در دنیاست و این به اون معنیه که برای پیشرفت و تحقیق در اکثر فن ها و تخصص ها شما احتیاج به درصد های متفاوتی از شناخت با این لهجه دارید. متاسفانه منابع فارسی برای برنامه نویسی معمولا محدود هستن و در شرایطی‌که برای جستن پاسخ سوالی به فارسی کاوش نمائید، این احتمال زیاده که نا آرزو و دست از پا دراز خیس و عصبانی مجدد مرورگرتون رو ببندید!

 

معمولا برنامه نویس های عالم تجربیاتشون رو توی وب لاگ های خودشون و یا این که در نصیب مقاله‌ها تارنما های دارای اعتبار به گویش انگلیسی با جهان به اشتراک می گذارن. همچنین برنامه نویس ها لهجه های متعدد سوال ها و مشکلاتشون رو برای پاسخگویی بوسیله برنامه نویس های دیگه جهان توی انجمن های دارای اعتبار و معروفی مثل stackoverflow به اشتراک می گذارن.