سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلوم شدن لهجه برنامه نویسی

 

دور و اطراف برنامه نویسی:

 

خرید اپلیکیشن آماده

 

بعداز مشخص و معلوم شدن لهجه برنامه نویسی برای بسط دهندگان قابل انعطاف افزارهای تلفن هوشمند، برنامه نویس ها احتیاج به یک فضا برنامه نویسی دارا‌هستند تا بتوانند در آن فضا، قابل انعطاف افزارهای خویش را گسترش دهند. برنامه نویس ها اندروید معمولا از دور و اطراف Eclips برای کدنویسی به کار گیری میکنند. اما اکنون با حضور Android Studio از این فضا برای برنامه نویسی گوشی بر طبق اندروید استعمال میگردد. در حالیکه اشخاصی که قابل انعطاف افزارهای IOS ساخت می‌نمایند بایستی از دور و بر Xcode استعمال نمایند که عمل کردن با این دور و بر معمولا سختر از فعالیت کردن در دور و بر Android studio میباشد.

 

4-   قبول در App Store:

 

 

 

وقتی که برنامه نویسی گوشی و پباده سازی نرم افزار درین مرحله تمام شد، برنامه های ساخت گردیده برای اینکه به دست مشتری رسیده و نیاز آنان‌را برطرف نمایند در App Store قرار میگیرند. زمانی که یک نرم افزار IOS در Apple App store لود و منتشر میشود دوران متعددی ارتفاع میکشد تا مراحل اعتبارسنجی آن انجام یافته و در دسترس عموم قرار بگیرد چون این دستور به طور فردی و به وسیله کارشناسان Apple انجام میگردد. در حالیکه نرم افزار های Android به راحتی در Google Play قرار می‌گیرند و تخت‌گاز لود گردیده و بدست اشخاص میرسد. در برنامه های اندروید اعتبارسنجی بصورت اتوماتیک انجام می گردد. زمانیکه نرم افزار اندروید در اختیار عموم قرار گرفت، گوگل این قابلیت و امکان را به برنامه نویس ها خویش میدهد که در روز چند ورژن از برنامه خویش را ارائه دهند تا خطاهای احتمالی برطرف شود. اما در مقابل وقتی که برنامه IOS در چنگ مردم قرار میگرد دیگر قابلیت به روزرسانی و ورژن نو ندارند. به همین استدلال ممکن برنامه بعداز اینکه به دست اشخاص رسید رد شود. به این ترتیب برنامه نویس ها IOS می بایست مراقب این موضوع باشند.

 

5-   مخارج بسط نرم افزار:

 

 

 

ولی تفاوت بین نرم افزار های گوشی اندروید و IOS وقتی مشخص و معلوم می گردد که شما اولی اثر خویش را در بازار یا این که App Store (مرجعی که در آن برنامه های تلفن همراه برای دانلود قرار می‌گیرند) آپلود می‌کنید. هزینه بار گذاری و پشتیبانی نرم افزار های IOS بسیار طولانی تر از اندروید میباشد.درحال حاضر ممکن میباشد که شما هزینه متعددی برای ساخت و توسعه و گسترش یک نرم افزار IOS کرده باشید و سازه به دلایلی که در صدر ذکر شد راندمان سپرده گذاری قابل قبولی نداشته باشید.

 

6-    اصول پباده سازی :

 

 

 

طراحان نرم افزار های تلفن همراه در پباده سازی ظواهر برنامه های سسیستم دلیل IOS/Android از مقررات تعریف گردیده در راهبرد این دو لهجه برنامه نویسی تلفن همراه پیروی می‌نمایند. اما شاید بتوان اعلام‌کرد یکی دلایلی که سبب وفاداری یوزرها و برنامه نویس ها به سیستم دلیل و برنامه های IOS شده‌است جور بندی بجا و جنبه پر‌نور برنامه هاست. در پباده سازی نرم افزار IOS مدام با ظواهر بی آلایش و دلچسب روبه رو می شویم. در حالیکه، با اینکه مدام تصور می‌شد که اندروید میتواند با دقت به امکان هایی که داراست پباده سازی اثر بخش تری را ارائه نماید ولی همچنان می‌بینیم که پیچیده ترین پباده سازی را در پباده سازی نرم افزار خویش بکار می‌برد.