سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور یک اینترنت نرم افزار فارغ از مشکل و بی دردسر بسازیم؟ 982

 

چه طور یک اینترنت نرم افزار فارغ از مشکل و بی دردسر بسازیم؟ 982  118

گسترش نرم افزار های ذیل اینترنت (web application) با اینکه معنی نسبتا جدیدی میباشد اما این آخرها بسیار گزینه مشاجره قرار گرفته میباشد. (حدود دو سال میباشد که توسعه و گسترش اینترنت نرم افزار ها بسیار دوستداشتنی شده‌است) و ادعای تبدیل شدن به آینده توسعه و گسترش اینترنت را داراست! چرا؟ چون از یکسو ما نرم افزار های سنتی را که بسیار هوشمند، سریع و تاثیر پذیر می‌باشند و در طولانی تر موردها یک تجربه فردی را به استفاده کننده ارائه می‌دهد. و از سوی دیگر وب سایت هایی را داریم که بارگیری آن‌ها نسبتا آهسته میباشد.

خرید اپلیکیشن آماده

نرم افزار های ذیل اینترنت به صورت دورازشوخی در درحال حاضر به کارگیری از تکنولوژی در حالا پیشرفت می‌باشند تا ترکیبی از هر دو موقعیت نرم افزار ها و تارنما ها را به شما ارائه دهند. یک توازن میان نرم افزار های تازه و وفاداری به وبسایت ها. نرم افزار های زیر اینترنت این قابلیت و امکان را مهیا می نمایند که سوای نیاز به دانلود به فعالیت کردن با آن‌ها بپردازید. در واقعیت نرم افزار های پایین اینترنت به طرز ای پباده سازی گردیده اند که در چهره نبود وب و در بخش ها با قابلیت و امکان اتصال ضعیف وب فعالیت نمایند.

چرا این ها را به شما میگوییم؟ همان طور که شما می‌دانید، برهان درک کردن به اهمیت این زمینه این میباشد که طولانی تر شما در هم اکنون انجام و پیگیری آن می باشید و حتما میخواهید در خصوص آنان اضافه بدانید. در حالتی‌که شما پیش از این مبادرت به ایجاد یک اپلیکشن ذیل اینترنت کرده اید، مطلقا بایستی این قضیه را فهم و شعور کرده باشید که بسط نرم افزار های پایین اینترنت بسیار مانند کلیه موضوعات جدید و انقلابی با گروه ای از ایرادات و بحران ها یاور میباشد.

درین نوشته‌ی علمی لیستی از وسیع ترین بحران های پیش روی بسط نرم افزار های ذیل اینترنت را گردآوری کرده و همواره به نکات و ترفند هایی که در این‌شیوه به شما یاری خواهند کرد اشاره میکنیم.

 

بی توجهی توسعه و گسترش دهندگان

نرم افزار های زیر اینترنت در حاشیه تبدیل شدن به یک زمینه جنجالی و جالب قرار دارا هستند. به طرز ای که طولانی تر برندهای مو جود در درحال حاضر فهمیدن به قیمت آن میباشند و بیش تر یوزرها به آن رویکردی مثبت نشان داده اند. یوزرها اینترنت نرم افزار ها اکثر وقت ها خواستار یک برنامه با پباده سازی معمولی و بصری می باشند که در عین اکنون بتواند پاسخ گوی نیازها و انتظارات آنها باشد که‌این زمینه اکثر زمان ها از طرف بسط دهندگان نرم افزار های پایین اینترنت نادیده گرفته میشود. متاسفانه یکی‌از خصوصیت های اصلی یوزرها بی صبری میباشد و در رخ برآورد نکردن انتظارات آنان بوسیله یک نرم افزار، به آسانی آن را کنار خواهد گذاشت.