سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیکشن های معروف و پر استفاده

 

خرید و سرویس ها آنلاین

تعیین دیجیاتو: سینماتیکت 

 

خرید اپلیکیشن آماده

تعیین یوزرها: دیجی مال 

 

نامزدهای شایسته ترین نرم افزار در نوع خرید و سرویس ها آنلاین:

 

نت برگ

با یبگشسنبکسیبمک

دیجی فرآورده 

سینماتیکت همواره گزینش نخستین مردم برای رزرو بلیت‌های سینما، نمایش زنده و فستیوال فجر بوده و سال جاری با اخذ یک سری به‌روزرسانی مهم روند رزرو بلیت را از مدام آسوده‌خیس کرد. در کنار تسهیل سرویس ها رزرو بلیت، نقش مؤثر سینماتیکت در امداد به زنده نگه داشتن صنعت سینما و بازی زنده مرزوبوم که‌این روز ها اوضاع و احوال نیکی ندارد از سایر دلایلی میباشد که آن را فی مابین برگزیدگان نرم افزار‌های سال قرار میدهیم.

 

ولی دیجی محصول با تعیین به وسیله یوزرها دیجیاتو، یک توشه دیگر اثبات کرد علیرغم نقدها فراوانی که به تازگی نسبت به ارزش‌ها و فرایند ارسال سفارشاتش موجود است، همچنان از منظر فنی و تجربه کاربری یکی‌از شایسته ترین نرم افزار‌های فروشگاهی در گوشی به شمار می آید. با یبگشسنبکسیبمک هم یکی استارتاپ‌های نوظهور این سال بود که در حالت طاقت فرسا اقتصادی، بستری برای معامله تولید ها دستساز خانگی و اشتغال‌زایی مهیا کرد تا لایق حضور در فهرست برگزیدگان‌های سال باشد.

 

دارو و معالجه

تعیین دیجیاتو: دکتر معالج پزشک

 

 

تعیین یوزرها: پزشک ساینا 

 

نامزدهای شایسته ترین نرم افزار در مدل دارو و معالجه:

 

پزشک معالج ساینا

شفا داک

هاسپیتل

تا قبل از این از رزرو آنلاین وقت دکتر معالج و مزایای آن در یک کدام از مقاله‌ها دیجیاتو برایتان گفته بودیم. استارتاپ دکتر معالج دکتر معالج این سال دراین باره همت بسیار خیر به اکران گذاشت؛ چه از منظر سرویس ها، چه پوشش یوزرها سراسر مرزوبوم و چه اپلیکیشنی که از دید فنی بالاترین استانداردها در پباده سازی‌ آن به عمل رفته بود.

 

به لطف دکتر معالج پزشک معالج می توانید سوای نیاز به ارتباط تلفنی یا این که مراجعه حضوری، از دکتر مد نظرتان در هر جای جمهوری اسلامی ایران نوبت بگیرید. مضاف بر این که نرم افزار برای یافتن شایسته ترین پزشکان کارشناس هر شهر هم می تواند برایتان اثرگذار ظواهر شود.

 

خوشبختانه به جز پزشک پزشک، سال جاری نرم افزار‌های دیگری همچون دکتر معالج ساینا (گزینش یوزرها دیجیاتو)، شفا داک و هاسپیتل هم در همین حوزه فعال بودند و هرمورد به سهم خویش، گام‌های بزرگی برای پیشرفت سرویس ها درمانی در کشورمان برداشتند که سعی‌شان لایق تشکر میباشد.

 

سرگرمی و مسابقه

گزینش دیجیاتو: اسنپ کیو 

 

 

تعیین یوزرها: اسنپ کیو 

 

نامزدهای شایسته ترین نرم افزار در گونه سرگرمی و مسابقه:

 

ادابازی

اپیزود

تعیین مشترک تحریریه دیجیاتو و یوزرها، صد رد صد نمی‌توانست چیزی به غیر از اسنپ کیو باشد. مالامال بیراه وجود ندارد درصورتی که اسنپ کیو را پدیده این سال نرم افزار‌های اهل ایران بدانیم؛ محصولی که برای اولی توشه در سرزمین، هر شب آبادی‌ها هزار نفر هم‌زمان در مسابقات آنلاینش کمپانی کردند.

 

تأثیر اسنپ کیو بر بازار نرم افزار‌های اهل ایران به قدری وسیع بود که در مسافت کوتاهی از روی فعالیت داخل شدن آن، مثال‌های نسخه برداری‌برداری گردیده هم از شیوه رسیدند (که هیچ کدام کیفیت اسنپ کیو را نداشتند). این تحول عظیم در ژانر سرگرمی و مسابقه و برد در جلب رضایت یوزرها دلایلی می باشند که اسنپ کیو را تحت عنوان شایسته ترین نرم افزار سرگرمی و مسابقه سال 97 گزینش میکنیم