سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 کتاب در رابطه کسب و فعالیت نرم افزار ها

 

معرفی 5 کتاب در رابطه کسب و فعالیت نرم افزار ها

فرض کنیم شما یک ایده فوق العاده برای نرم افزار دارید البته هیچ دیدی از اصول بیزینس و کسب و فعالیت ندارید. چطور میخواهید ایده نرم افزار خودتان را به حقیقت تبدیل نمایید؟

خرید اپلیکیشن آماده

بسادگی! اطلاعاتی از دیگرانی که در حوزه ایجاد نرم افزار عمل می نمایند گردآوری کرده و آن‌ها را اجرایی میکنید. با وجوداطلاعات و سفارش های فراوانی که در وب موجود است، همچنان کتب منشاء اصلی کسب موعظه های ارزنده می باشند.

 

نشر سفارش ها و نصایح بیزینسی، یک صنعت پرمنفعت میباشد. به عبارت دیگر هزاران کتاب در بازار میباشد که داعیه مینمایند کلید برد در تولید یک نرم افزار تمام و کمال را وارد می کنند.

 

از روزگار فعال‌ساز‌ی اپ استور اپل در سال 2008، کسب و عمل ناشرانی که در ادامه سپرده گذاری در سونامی استارتاپ های تکنولوژی می‌باشند، شدیدا پرورش نموده است که‌این زمینه در ده سال قبلی با تکثیر کتاب هایی باکیفیت ها و موضوعات متعدد خودش را نشان داده میباشد.

 

آیتم های فراوان برای گزینش کتاب داشتن بسیار خوب میباشد اما غیر وابسته کردن کتاب های نامرتبط، مورخ پیشین و بی کیفیت از دربین حجم انبوهی از کتب نیازمند صرف زمانه و هزینه اکثری میباشد.

 

لذا ما در آزمایشگاه hedgehog تصمیم گرفتیم با مطالعه کتاب های این حوزه، 5 عدد از شایسته ترین کتاب هایی که فکر می‌کنیم یک اساس قادر در گسترش نرم افزار پیروز ساخت می‌کنند، را معرفی کنیم.

 

قلاب: چه‌طور تولید ها اعتیادآور بسازیم، نوشته نیر ایال

 

لینک و پیوند کتاب قلاب در آمازون

این کتاب یک سری سال پیش از تکوین دعوا های اعتیادآور بودن تلفن همراه و شبکه های مردمی نوشته شد و مسیری را برای کمپانی هایی که به‌دنبال تقلید از فیسبوک، توییتر و اینستاگرام در تولید یک تجربه شگفت انگیز برای یوزرها نرم افزار بودند، رسم کرد.

 

ایال در قبلی دو کسب و فعالیت برنده در حوزه تکنولوژی به اسم های  Eventbriteو  Refresh.io را شالوده گذاری نموده است که در غایت هم به وسیله لینکدین خریداری شدند. براین اساس با اطمینان بیشتری می‌توانیم به کلام های وی گوش کنیم. سرمایه گذاران و طراحان با یاری شیوه “قلاب” وی متوجه شدند که شرکتهای تکنولوژی چه‌طور کار کشته به تولید نرم افزار هایی می باشند که صدها میلیون استفاده کننده را جذب و محافظت مینمایند.

 

آیا تا به هم اکنون تعجب نموده اید که چرا روزمره تعدادی ساعت صرف اسکرول کردن توییتر یا این که اینستاگرام خودتان میکنید؟

 

این کتاب به شما امداد می نماید که بدانید چرا و نکاتی به شما ارائه می‌نماید که بتوانید به عبارتی مفاهیم را در نرم افزار خودتان بکار بگیرید.