سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده پباده سازی نرم افزار گوش دادن به موسیقی

 

4- ایده پباده سازی نرم افزار گوش دادن به موسیقی

این می‌تواند یک کدام از شایسته ترین ایده های پباده سازی نرم افزار برای دوست داران موسیقی باشد. این نرم افزار در بالا تحت عنوان یک پخش کننده معمول mp3 به لحاظ می‌رسد البته خیلی طولانی تر از آن اثر گذار خواهد بود. شما می‌توانید موزیک های گزینه عشق خویش در گوش موبایلتان را با لیست مخاطبین خویش به شاتراک بگذارید و به آن ها اعلام فرمائید که چه چیزی را گوش می دهید و در حالتی که آن‌ها آن نوا را دوست دارا‌هستند، می‌توانید ترانه را به اشتراک بگذارید تا هر دو  نفر بتوانند هم زمان آن آوا را گوش دهند.

خرید اپلیکیشن آماده

5- ایده پباده سازی نرم افزار حمل و نقل همگانی

 در مهاجرت به فضا شهر، اکثر مردم نمی دانند که از کدام اتوبوس یا این که ماشین کرایه ای چهت نیل به مقصد خویش استعمال کنند. در پباده سازی نرم افزار حمل و نقل همگانی به یوزرها مطلوب ترین مورد حمل و نقل از پاراگراف آژانس، مترو، اتوبوس توصیه داده می‌گردد، که ارزان باشد و آنان‌را به موقع به مقصد خویش برساند. این نرم افزار می بایست آفلاین باشد تا همگی بتوانند از آن استعمال نمایند.

 

6- ایده پباده سازی نرم افزار مسیر آمال

نرم افزار مسیر آمال عشق و علاقه مندی ها وآرزوهای استفاده کننده را میپرسد و به وی چهت نیل به آرزویش یاری می کند. به صورت نمونه استفاده کننده تصمیم دارااست مدیرعامل یک کمپانی تبلیغاتی باشد، بعد این نرم افزار برای یک مدیرعامل پر اسم و رسم یک کمپانی تبلیغاتی را پیدا خواهد کرد و به استفاده کننده میگوید که چه طور این فرد توانسته به هدفش دست یابد. همینطور شرایط فعلی استفاده کننده را مقایسه می‌کند و او‌را به مسیر درست برای ارضای منظور خویش هدایت میکند.

 

7- ایده پباده سازی نرم افزار تناسب اندام

در حالتی‌که شما یک کدام از این اشخاص وسواسی درباره ی تناسب اندام می‌باشید که حتی صیفیجات را هم با به حساب آوردن کالری آنان خریداری می‌کنید، این یک مجال عالی برای شماست. پباده سازی نرم افزار تناسب اندام خویش را برای تشویق و دستیابی به انگیزه سالمی برای یوزرها استارت نمائید. در تحت بعضی از ویژگیهایی که می بایست در نرم افزار خویش قرار دهید را به اختصار بیان می‌کنیم:

 

تحلیل بر مصرف طعام

ردیاب کار فیزیکی

برنامه رژیم غذایی

بررسی بر مصرف آب

نکات روزمره برای ماندن

 

 

8- ایده پباده سازی نرم افزار هماهنگ کننده مراسم ها (Event Planner)

آیا دوست دارید که به مردم یاری نمایید تا حوادث  و مراسم خویش را سازماندهی نمایند؟ پس می توانید پباده سازی اپلیکیشنی برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای مراسم را مقدمه نمائید. از روش نرم افزار می‌توانید میمانان متبوع مشتری را دعوت فرمایید و یا این که در شبکه‌های‌مردمی پوشش خبری برای آن مراسم ارائه دهید.

 

این یک بازار مجال پهناور برای افرادی میباشد که دوست دارا‌هستند طرح ریزی اتفاق افتاد و مراسم متعدد از پاراگراف عروسی، ولادت، کنفرانس و سمینار، تکریم و ترحیم و اشکال مراسم دیگر را انجام دهند. این ایده پباده سازی نرم افزار معمولی میباشد و نیازی به سپرده گذاری سنگین برای استارت ندارد.