سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپاستور نرم افزار

 

این نرم افزار برای کسانی که به تهیه و تنظیم صدا عشق‌مند میباشند گزینش بی‌نظیریست. به یاری این برنامه شما می توانید به راحتی و صد اما با گاز فولدر‌های صوتی خویش را ارتقا دهید. ولی ناگفته نماند که‌این برنامه اضافه برای اشخاصی پباده سازی گردیده که با تهیه و تنظیم صدا تا حدودی شناخت دارا‌هستند.

 

4. نرم افزار FireTube

ممکن میباشد برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در درحال حاضر گوش دادن به موسیقی در یوتیوب باشید و برای خودداری از هدر رفتن باتری و وب موبایلتان بخواهید که ورقه تلفن همراه همپا را خاموش نمایید، البته فورا متوجه گردید که پس از قفل کردن کاغذ اکران، ویدئو نیز متوقف می گردد. با استعمال از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید هم‌زمان با خاموش کردن ورقه اکران گوشیتان در یوتیوب موسیقی گوش دهید فارغ از این‌که نگران هدر رفتن وب مصرفی ناشی از تماشای ویدیوی آن باشید.

خرید اپلیکیشن آماده

5. نرم افزار Amazon Appstore

آمازون این روز ها عملکرد دارااست تا درباره‌ی بازار نرم افزار‌ها نیز سهامی را از آن خویش نماید. باوجود آن‌که‌این انگیزه تاکنون هنوز آن‌چنان که می بایست با پیروزی رو به رو نشده میباشد ولی در صورتیکه یه خرده منصفانه به همت آمازون نگاه کنیم، خوا هیم روئت کرد که درین اپ‌استور نرم افزار‌های بسیار خیر و خوبی که ولی برخی از آنان بدون پول نیز می باشند، موجود هست.

 

 

 

6. نرم افزار MiXPlorer

این برنامه یکی‌از شایسته ترین‌ها درباره ی مدیر فولدر‌های شما روی موبایل اندروید میباشد. رابط کاربری تر و تمیز به یاور بقیه خصوصیت‌های آن، MiXPlorer را به یکی معمولی‌ترین و قدرتمندترین نرم افزار‌های اندرویدی راجع به رئیس برنامه تبدیل نموده است. از دیگر خصوصیت‌های کاربردی ین نرم افزار می‌اقتدار به دسترسی به برنامه‌هایی نظیر Google Drive ،Dropbox ،MEGA و Onedrive اشاره نمود.

 

7. نرم افزار Lucky Patcher

Lucky Patcher به شما این قابلیت را میدهد تا بقیه نرم افزار‌های دیگر اندروید را به طرز‌های متعدد تغییر تحول دهید. ولی به خیال داشته باشید که برای به کارگیری از تجهیزات فوق‌العاده‌ی این برنامه لازم میباشد که دستگاه اندرویدی شما از قبلی روت گردیده باشد. به امداد Lucky Patcher شما میتوانید کارهایی نظیر حذف مدرک تائید نرم افزار‌هایی که برای دسترسی بدون نقص احتیاج به خریداری دارا هستند، حذف تبلیغات گوگل، پشتیبانی و بازیابی داده ها برنامه‌ها و همینطور تصحیح فولدر‌های apk را به راحتی انجام دهید. به خیال و خاطر داشته باشید که پیشین از به کارگیری از این برنامه از اطلاعات دردسترس روی دستگاه اندرویدی خویش بک‌آپ بگیرید چون ممکن میباشد در طول عمل با آن، داده ها خویش را از دست دهید.