سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینترنت نرم افزار یک اپلیکیشن کاربردی

منبع خبر سایت ویکی پدیا

اینترنت نرم افزار یک اپلیکیشن کاربردی میباشد که بعد از بازبینی و تجزیه چک یک تیم و مشخص و معلوم کردن ظریف نقش ها، عملکردها، کار گرها و روال ها برای آن گروه پباده سازی میگردد و قابل ارائه در کانال داخلی و وب می‌باشد.

طراحی اپلیکیشن

به این ترتیب باتوجه به نیاز اینترنت نرم افزار به آشنایی گروه و تجزیه چک، پباده سازی و پیاده سازی آن برهه زمانی دوران بیشتری نیاز دارااست و هزینه بیشتری را هم صرف می‌نماید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

درباره‌ی فرق اینترنت نرم افزار با تارنما دیدگا ه ها گوناگون و گه گاه تفاوت های بسیار دقیق موجود هست که غالبا تشخیص تفاوت هارا بسیار پیچیده می‌نماید.معمولا این دو اصطلاح به صورت خطا به جای هم استعمال می شوند و با دقت به اختلاف های فنی و ریز و ظریفی که موجود هست نمی اقتدار به به کارگیری نادرست این دو لغت با هم نقص‌ گرفت.

 

معمولا وبسایت به یک برنامه کاربردی گفته میشود که در وب ارائه می گردد و به نشر یک خبر یا این که یک مقاله و یا این که ارائه توضیحات در خصوص یک سرویس می‌پردازد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

پس می قدرت ذکر کرد که تاکید وبسایت بر محتوا می‌باشد اما اینترنت نرم افزار بر کار و تعامل توکل دارااست.

 

یک وبسایت یک مقاله را برای تمامی بطور یکسان اکران می‌دهد اما مثلا، یک اینترنت نرم افزار رابطه با مشتری باتوجه به خصوصیت هایی که در اثر تعامل با استفاده کننده کسب کرده، داده ها را پردازش می‌نماید و مطلبی را به استفاده کننده اکران می‌دهد که موردنیاز آن استفاده کننده میباشد و به ذوق، سن، توان مالی و جنسیت وی بسیار نزدیک میباشد و این مقاله مختلف با مطلبی میباشد که به یک استفاده کننده دیگر اکران میدهد.

خرید اپلیکیشن آماده

یک نمونه دیگر، یک دکتر معالج یک وبسایت دارااست و یک‌سری داده ها را از استفاده کننده اخذ میکند و آن گاه تعدادی سرویس ها را به آن ها ارائه می‌دهد.به عنوان مثال بعداز نام نویسی استفاده کننده در وب سایت، استفاده کننده می‌تواند سوالات طبابت خویش را بپرسد و پزشک معالج به آنان جواب دهد. بعد از مدتی پزشک معالج اطلاعاتی از بیماران و یوزرها وب سایت خویش داراست، که می‌تواند با پباده سازی یک اینترنت نرم افزار به تجزیه و ارزیابی آماری این داده ها بپردازد و باتوجه به سن و جنسیت و شرایط مکانی معاش بیماران و مشکلاتی که برای آن ها چهره داده میباشد و در وب سایت سوال نموده اند، به آشنایی بیماری و طریق های معالجه باصرفه خیس رسد ویا اینکه اتفاق دلایل دیگر را پیش گویی نموده و به مریض اطلاع بدهد و یا این که اینکه با دقت به خطاها مریض ارشادوراهنمایی های ظریف تری را ارائه کند.

 

از مثال های بسیار قادر اینترنت نرم افزار می شود به webmaster گوگل اشاره کرد که داده ها بسیار ریز و گوناگون را از تارنما گردآوری می‌کند، و بعداز کنار هم گذاشتن آن‌ها و تجزیه نظارت آن‌ها داده ها بسیار ارزشمند و قدرتمندی را به صاحبان وبسایت ها ارائه میدهد. که صاحبان تارنما ها با مطالعه این داده ها و نمودار ها، استقبال از وبسایت، صفحه های پر بازدید، لغات کلیدی، وضعیت مکانی بازدیدکنندگان و ... را متوجه گردیده و از آن ها به کارگیری مینماید و با فایده گیری از این داده ها درآمد های بیشتری را کسب میکند.

 

اینترنت نرم افزار های PWA – فناوری تازه دنیای اینترنت

اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده (Progressive Web Apps) یا این که به اختصار PWA یک فناوری تازه در حوزه پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه تلقی می گردد این فناوری در آغاز در سال 2015 و بوسیله گوگل معرفی شد، گوگل با تجهیزات جدیدی که در اینگونه از اپ های زیر اینترنت تعبیه کرد قابلیت و امکان نزدیک کردن اینترنت اپلکیشن ها به اپلیکشین های ساکن(Native) را آماده نمود

اگربخواهیم به اختصار در زمینه ی PWA کلام کنیم می قدرت اظهار کرد PWA در واقع به عبارتی اینترنت نرم افزار میباشد که از فناوری های امروزی جهت نزدیک کردن کارکرد خویش مشابه یک نرم افزار عادی سود کرده میباشد، سه قابلیت و امکان مهم که پیش از این در اینترنت نرم افزار ها نبود مشتمل بر ارسال اعلان از سمت سرور، قابلیت و امکان اضافه کردن به برگه خانگی و همت آفلاین جزوه فناوری های مدرنی میباشد که از آن ها سخن کردیم!

به چه ادله اینترنت نرم افزار های PWA در مرزو بوم ما میتواند غالب خیس کار نماید؟

نکته اولیه یک مبحث جهانی میباشد و پژوهش ها اخیر نشون داده که خیلی از مردم طولانی تر از تعدادی جور نرم افزار مشخص و معلوم در تلفن همراه خویش را به کار گیری نمی‌کنند! نو نخست می بایست کاوش نمایند، نصب نمایند و بعد از آن به کارگیری نمایند پس از یک برهه زمانی هم کلا ممکنه از اون استعمال نکنند! ولی در وضعیت نرم افزار PWA فقط با یک نشانی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

نکته دوم تحریم های اعمال گردیده در موبایل های آیفون اقبال پیروزی PWA ها در کشور ایران را خیلی اضافه نموده است، مثال های عملیاتی را در برخی از اپ های وسیع اهل ایران مشاهده میکنید.

نکته قابل توجه اینکه اینترنت نرم افزار های PWA قابلیت و امکان نصب و قرارگیری آیکون رو دارا هستند! در غایت بایستی دقت نمود که PWA ها زمان اول تکامل خویش را سپری میکنند و نمی قدرت آینده آنها‌را قضاوت نمود.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران