سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عده ای هستند که یک برنامه وب

منبع خبر سایت ویکی پدیا

رابط

از طریق جاوا ، جاوا اسکریپت ، DHTML ، فلش ، سیلورایتل و سایر فناوری ها ، روش های خاص برنامه مانند نقاشی روی صفحه ، پخش صوتی و دسترسی به صفحه کلید و ماوس همه امکان پذیر است. بسیاری از خدمات برای ترکیب همه اینها در یک رابط آشناتر که ظاهر یک سیستم عامل را تصویب می کند ، کار کرده اند. تکنیک های هدف کلی مانند کشیدن و رها کردن نیز توسط این فناوری ها پشتیبانی می شوند. توسعه دهندگان وب غالباً از برنامه نویسی سمت مشتری برای اضافه کردن قابلیت ها استفاده می کنند ، به خصوص برای ایجاد یک تجربه تعاملی که نیازی به بارگذاری مجدد صفحه ندارد. به تازگی ، فناوری هایی برای هماهنگ سازی برنامه نویسی سمت مشتری با فناوری های سمت سرور مانند ASP.NET ، J2EE ، Perl / Plack و PHP ایجاد شده اند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

آژاکس ، یک تکنیک توسعه وب با استفاده از ترکیبی از فناوری های مختلف ، نمونه ای از فناوری است که تجربه تعاملی تری ایجاد می کند.

 

ساختار

برنامه ها معمولاً در تکه های منطقی به نام "ردیف" شکسته می شوند ، که در آن هر ردیف نقش ایفا می کند. [4] برنامه های سنتی فقط از 1 لایه تشکیل شده اند ، که در دستگاه مشتری ساکن هستند ، اما برنامه های وب خود را با استفاده از طبیعت به یک رویکرد n درجه بندی می کنند. [4] گرچه تغییرات بسیاری امکان پذیر است ، اما معمول ترین ساختار کاربرد سه لایه است. [4] در متداول ترین شکل آن ، سه لایه به این ترتیب ، ارائه ، کاربرد و ذخیره سازی نامیده می شود. یک مرورگر وب اولین ردیف (ارائه) است ، موتوری که از برخی فن آوری های محتوای پویا در وب (مانند ASP ، CGI ، ColdFusion ، Dart ، JSP / Java ، Node.js ، PHP ، Python یا Ruby on Rails استفاده می کند) است. (منطق برنامه) و یک بانک اطلاعاتی ردیف سوم (ذخیره سازی) است. [4] مرورگر وب درخواستهایی را به ردیف میانی ارسال می کند ، که با ایجاد نمایش داده شد و به روزرسانی ها در برابر پایگاه داده ، به آنها خدمات می دهد و رابط کاربری ایجاد می کند.

طراحی اپلیکیشن

برای برنامه های کاربردی پیچیده تر ، یک راه حل 3 لایه ممکن است کوتاه نرود و ممکن است استفاده از یک روش n-niveered مفید باشد ، جایی که بیشترین فایده شکسته شدن منطق تجارت ، که در لایه برنامه قرار دارد ، به یک خرده ریزتر تبدیل می شود. مدل. [4] یکی دیگر از مزایای این امر می تواند اضافه کردن یک لایه یکپارچه سازی است که با ارائه یک رابط کاربری آسان برای دسترسی به داده ها ، ردیف داده را از بقیه لایه ها جدا می کند. [4] به عنوان مثال ، با فراخوانی یک تابع "list_clients ()" به جای ایجاد یک سؤال SQL به طور مستقیم در برابر جدول مشتری در پایگاه داده ، به کلاینت دسترسی پیدا می کنید. این اجازه می دهد تا پایگاه داده اصلی بدون ایجاد تغییر در ردیف های دیگر جایگزین شود. [4]

طراحی اپلیکیشن اندروید

عده ای هستند که یک برنامه وب را به عنوان معماری دو لایه مشاهده می کنند. این می تواند یک مشتری "هوشمند" باشد که کلیه کارها را انجام داده و از یک سرور "گنگ" یا یک مشتری "گنگ" که به یک سرور "هوشمند" تکیه می کند ، پرس و جو کند. [4] مشتری با ردیف ارائه ، سرور پایگاه داده (ردیف ذخیره سازی) را در اختیار خواهد داشت و منطق تجارت (لایه برنامه) در یکی از آنها یا هر دو قرار خواهد گرفت. [4] اگرچه این باعث افزایش مقیاس پذیری برنامه ها شده و صفحه نمایش و پایگاه داده را از هم جدا می کند ، اما هنوز تخصص خاصی برای لایه ها وجود ندارد بنابراین اکثر برنامه ها از این مدل پیشی می گیرند. [4]

 

استفاده تجاری

 

این بخش برای تأیید نیاز به استناد اضافی دارد. لطفاً با افزودن استناد به منابع معتبر ، این مقاله را بهبود بخشید. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند.

منابع را پیدا کنید: "برنامه وب" - اخبار · روزنامه ها · کتاب ها · محقق · JSTOR (فوریه 2018) (یاد بگیرید که چگونه و چه زمانی این پیام الگوی را حذف کنید)

خرید اپلیکیشن آماده

یک استراتژی نوظهور برای شرکتهای نرم افزاری کاربردی ، دسترسی به وب به نرم افزاری است که قبلاً به عنوان برنامه های محلی توزیع شده بود. بسته به نوع برنامه ، ممکن است نیاز به توسعه یک رابط کاملاً متفاوت مبتنی بر مرورگر یا صرفاً تطبیق یک برنامه موجود برای استفاده از فناوری ارائه متفاوت باشد. این برنامه ها به کاربر اجازه می دهند بدون نیاز به نصب آن بر روی هارد دیسک محلی ، ماهانه یا سالانه هزینه ای را برای استفاده از یک نرم افزار بپردازد. شرکتی که این استراتژی را دنبال می کند به عنوان ارائه دهنده خدمات نرم افزار (ASP) شناخته می شود و ASP ها در حال حاضر توجه بسیاری در صنعت نرم افزار دارند.

 

نقض امنیت در این نوع برنامه ها یک نگرانی اساسی است زیرا می تواند اطلاعات مربوط به شرکت و داده های مشتری خصوصی را درگیر کند. حفاظت از این دارایی ها بخش مهمی از هر برنامه وب است و برخی از مناطق عملیاتی کلیدی وجود دارد که باید در فرایند توسعه گنجانده شوند. [5] این شامل فرایندهای تأیید اعتبار ، مجوز ، رسیدگی به دارایی ، ورودی و ورود به سیستم و حسابرسی است. ایجاد امنیت در برنامه ها از ابتدا می تواند در دراز مدت مؤثرتر و کمتر اختلال باشد.

 

برنامه های وب مدل محاسبات ابری نرم افزاری به عنوان سرویس (SaaS) هستند. برنامه های تجاری وجود دارد که به عنوان SaaS برای شرکت ها با هزینه ای ثابت یا وابسته به استفاده ارائه می شود. سایر برنامه های وب بصورت رایگان ارائه می شود ، اغلب درآمد حاصل از تبلیغات نشان داده شده در رابط برنامه وب را نشان می دهد.

 

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران