سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای به کار گیری از تارنما موبایل نسبت به نرم افزار ساکن

 

مزایای به کار گیری از تارنما موبایل نسبت به نرم افزار ساکن

در صورتی هدف ها شما در رتبه اولیه به بازاریابی یا این که ارتباطات همگانی معطوف میشود، تولید یک وبسایت موبایل او‌لین قدم در استراتژی های بسط ی یار و همدم به حساب آورده می شود. علت این فرمان آن میباشد که وبسایت مزایایی نسبت به نرم افزار تلفن همراه داراست. از گزاره این مزیت ها می شود به دسترسی گسترده خیس، سازش و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود.

خرید اپلیکیشن آماده

درین نوشته ی علمی جهت بالا بردن داده ها یوزرها، مزایای به کارگیری از وبسایت نسبت به نرم افزار گوشی آیتم آنالیز قرار می‌گیرد.

 

قبلی از تلاوت این نوشته‌ی علمی برای شناخت با تفاوت های کلیدی این دو، می‌توانید نوشته‌ی علمی تفاوت های نرم افزار با سایت گوشی را مطالعه فرمایید.

 

دسترسی سریع

سایت صرفا از روش یک مرورگر در  در همه دستگاه ها (iPhon, Android, BlackBerry و ...)  برای یوزرها در دسترس میباشد. از سوی دیگر، نرم افزار ها گذشته از مشاهده محتوا مستلزم دانلود و نصب اپلیکیشن می‌باشند(یک بازدارنده شایان توجه در میان تعامل اول و به کارگیری).

 

سازش با کلیه ی دستگاه ها

 

یوزرها متفاوت با دستگاه های تلفن گوناگون میتوانند از یک سایت به کار گیری نمایند در حالیکه برنامه های موبایل نیاز به گسترش ی یک ورژن ی جدا برای هر گونه دستگاه دارا‌هستند. علاوه بر این نشانی سایت به راحتی با بقیه فناوری های موبایل نظیر sms، کدهای QR و NFCها قابل یک دست شدن میباشد.

 

آپ دیت رسانی سریع

 

یک تارنما از دید انعطاف پذیری برای بروزرسانی محتوا بسیار پویاتر از یک نرم افزار میباشد.در شرایطی که شما بخواهید پباده سازی یا این که محتوای یک تارنما را تغییر‌و تحول دهید کافی ست صفحه ها تغییر‌و تحول یافته را روی سرور قرار دهید تا فورا تغییرات برای همگی ی یوزرها قابل مشاهده باشد. در حالتی که که برای به روزرسانی نرم افزار، می بایست یوزرها را برای دانلود و نصب ورژن ی نو ذیل فشار قرار اعطا کرد.

 

پیدا شدن سهل و آسان

 

 برای یوزرها جستن تارنما متبوع بسیار آسانتر میباشد چون صفحه ها تارنما در حاصل کاوش چشم می گردند. از سوی دیگر  مدل بندی کردن صفحه ها وبسایت در موضوعات متعدد به یوزرها امداد مینماید تا شمارا آسانتر پیدا نمایند. مهم خیس از همگی اینکه بازدیدکنندگان مستمر شما، هنگام به کارگیری ازتلفن همدم به طور خود کار به وبسایت موبایل شما هدایت میگردند. در صورتی‌که که کشف کردن نرم افزار ها عمدتا به مغازه های اپلیکیشن محدود می‌گردد.

 

اشتراک گذاری سهل وآسان

 

نشانی URL وبسایت ها به راحتی با یک لینک و پیوند معمولی در میان یوزرها قابل به اشتراک گذاری میباشد. (به عنوان مثال در یک نشانی اینترنتی، یک پیام، یک پست توییتر یا این که facebook). صاحبان تارنما ها به راحتی با استعمال از یک پیوند در بلااگ ، تارنما یا این که حتی‌د‌ر ورژن های چاپی می‌توانند یوزرها را به کاغذ ی وبسایت خویش هدایت نمایند. در حالیکه یک نرم افزار به‌این آسانی قابل به اشتراک گذاری وجود ندارد.

 

دسترسی گسترده خیس

 

از‌آنجا‌که سایت موبایل در تمام سیستم عوامل در دسترس میباشد و به راحتی فی مابین یوزرها و در موتورهای کاوش قابل اشتراک گذاری میباشد، قابلیت و امکان دسترسی اش به مراتب اضافه از یک برنامه موبایل میباشد.

 

عدم قابلیت حذف

 

میانگین قدمت یک نرم افزار بسیار کوتاه میباشد، براساس بعضا پژوهش ها کمتر از 30 روز، مگر اینکه نرم افزار شما منحصربه شخص یا این که اثر گذار یا این که (ایده آل) هردو باشد. سوال اینجاست که یک نرم افزار تا چه بازه روی دستگاه های موبایل یوزرها خواهد ماند؟ در شرایطی که که تارنما قابل حذف وجود ندارد و مدام برای رجوع یوزرها در دسترس میباشد.

 

میتواند یک نرم افزار باشد

 

یک تارنما موبایل، مثل یک وبسایت استاندارد، قادر است به طور نرم افزار های اینترنت مقر داده محور ساخته شود که در‌این‌صورت‌ بسیار مشابه نرم افزار موبایل خواهد بود. یک نرم افزار اینترنت موبایل میتواند جایگزین خیر برای نرم افزار های مستقر باشد.