سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایجاد یک برنامه کامل وب در بنیاد برای برنامه ها

منبع خبر سایت ویکی پدیا

راهنمای مبتدی برای برنامه های وب پیشرفته

18 دقیقه بخوانید

تلفن همراه ، برنامه ها ، AMP ، کارگران خدمات

در توییتر یا LinkedIn به اشتراک بگذارید

یک کارت پستال. برای خبرنامه Smashing ما ثبت نام کنید.

خبرنامه سر و صدا

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

صندوق پستی خود را ارتقا دهید و گزینه های ویرایشگر ما را 2 month در ماه دریافت کنید - درست در صندوق ورودی خود وارد شوید. شماره های اولیه

 

ایمیل شما (سر و صدا)

اشتراک

مدرک کارشناسی ارشد خود را بصورت آنلاین کسب کنید

مدرک کارشناسی ارشد خود را بصورت آنلاین کسب کنید

آینده آژانس های طراحی وب را کشف کنید

آینده آژانس های طراحی وب را کشف کنید

طراحی اپلیکیشن

PWA ها از جدیدترین فناوری ها برای ترکیب بهترین برنامه های وب و موبایل استفاده می کنند. این مقاله به پیشرفتهای اخیر در مرورگر و فرصتهایی که ما به عنوان توسعه دهندگان نیاز داریم تا نسل جدیدی از برنامه های وب ایجاد کنیم ، می پردازد.

برنامه های وب مترقی می توانند چیز اصلی بعدی برای وب موبایل باشند. در ابتدا توسط گوگل در سال 2015 پیشنهاد شده است ، آنها به دلیل سهولت نسبی توسعه و پیروزی تقریبا فوری برای تجربه کاربر برنامه ، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

ادامه مطلب در مورد SmashingMag:

The Blocks Building Programs Web Progressive

ملزومات طراحی مکالمه: نکاتی در مورد ساخت یک Chatbot

ساخت یک برنامه کلاس اول که از وب سایت شما سود می برد

ایجاد یک برنامه کامل وب در بنیاد برای برنامه ها

خرید اپلیکیشن آماده

یک برنامه وب مترقی از آخرین فن آوری ها برای ترکیب بهترین برنامه های وب و موبایل استفاده می کند. به عنوان یک وب سایت که با استفاده از فن آوری های وب ساخته شده است فکر کنید اما مانند یک برنامه عمل کرده و احساس می کنید. پیشرفت های اخیر در مرورگر و در دسترس بودن کارمندان سرویس و در Cache و Push API به توسعه دهندگان وب این امکان را داده است تا به کاربران اجازه دهند برنامه های وب را روی صفحه اصلی خود نصب کنند ، اعلان های فشار را دریافت کنند و حتی به صورت آفلاین کار کنند.

 

برنامه های وب مترقی از اکوسیستم وب ، افزونه ها و اجتماع بسیار بزرگتر و سهولت نسبی استقرار و نگهداری وب سایت در مقایسه با یک برنامه بومی در فروشگاه های برنامه مربوطه بهره می گیرند. برای کسانی از شما که هم در موبایل و هم در وب توسعه می یابید ، می دانید که یک وب سایت در زمان کمتری ساخته می شود ، که نیازی به یک API با سازگاری با عقب نیست (همه کاربران نسخه مشابه وب سایت شما را اجرا می کنند). کد ، بر خلاف تکه تکه شدن نسخه برنامه های بومی) و اینکه برنامه به طور کلی استقرار و نگهداری راحت تر خواهد بود.چرا برنامه های وب مترقی؟

یک مطالعه نشان داده است که ، به طور متوسط ??، برنامه در هر مرحله بین اولین تماس کاربر با برنامه و کاربر شروع به استفاده از برنامه ،? 20 کاربران خود را از دست می دهد. کاربر ابتدا باید برنامه را در فروشگاه برنامه پیدا کند ، آن را بارگیری کند ، آن را نصب کند و در آخر آن را باز کند. هنگامی که یک کاربر برنامه وب پیشرونده شما را پیدا کرد ، می تواند بلافاصله شروع به استفاده از آن کند ، مراحل غیر ضروری بارگیری و نصب را از بین ببرد. و با بازگشت کاربر به برنامه ، از آنها خواسته می شود که برنامه را نصب کرده و به یک تجربه تمام صفحه ارتقا دهند.

 

با این حال ، یک برنامه بومی قطعاً بد نیست. برنامه های تلفن همراه با نوتیفیکیشن های فشار حداکثر سه برابر احتباس خود را نسبت به همتایان خود بدون فشار به دست می آورند ، و کاربر سه برابر بیشتر از یک وب سایت مجبور به بازگشایی برنامه تلفن همراه است. علاوه بر این ، یک برنامه کاربردی همراه با طراحی خوب از داده کمتری مصرف می کند و بسیار سریعتر است زیرا برخی منابع در دستگاه مستقر هستند.

 

یک برنامه وب مترقی از ویژگی های یک برنامه موبایل استفاده می کند و منجر به حفظ و بهبود کاربری کاربر می شود ، بدون این که عوارضی در حفظ یک برنامه تلفن همراه داشته باشد.

 

موارد استفاده کنید

چه زمانی باید یک برنامه وب مترقی بسازید؟ بومی معمولاً برای برنامه هایی که انتظار دارید کاربران بارها به آن بازگردند توصیه می شود و یک برنامه وب مترقی متفاوت نیست. Flipkart از یک برنامه وب مترقی برای پلت فرم محبوب تجارت الکترونیکی خود ، Flipkart Lite استفاده می کند ، و SBB از یک برنامه وب مترقی برای روند ورود به سیستم آنلاین خود استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت به بلیط های خود دسترسی پیدا کنند.

 

هنگام ارزیابی اینکه برنامه بعدی شما باید یک برنامه وب مترقی ، یک وب سایت یا یک برنامه بومی تلفن همراه باشد ، ابتدا کاربران خود و مهمترین اقدامات کاربر را شناسایی کنید. "پیشرو" بودن ، یک برنامه وب مترقی در همه مرورگرها کار می کند ، و هر زمان مرورگر کاربر با ویژگی های جدید و بهبود یافته و API ها افزایش می یابد ، تجربه می شود.

 

بنابراین ، هیچ گونه مشکلی در تجربه کاربری با یک برنامه وب مترقی در مقایسه با یک وب سایت سنتی وجود ندارد. با این حال ، شما ممکن است مجبور شوید تصمیم بگیرید که چه عملکردی برای پشتیبانی از آفلاین است و شما باید ناوبری را تسهیل کنید (به یاد داشته باشید که در حالت مستقل ، کاربر به دکمه برگشت دسترسی ندارد). اگر وب سایت شما قبلاً دارای رابط کاربری شبیه برنامه است ، استفاده از مفاهیم برنامه های وب مترقی فقط باعث پیشرفت آن می شود.

 

اگر ویژگی های خاصی برای اقدامات حساس کاربر مورد نیاز است اما به دلیل عدم پشتیبانی از مرورگر متقابل هنوز در دسترس نیستید ، ممکن است یک برنامه بومی تلفن همراه گزینه بهتر باشد و تضمین کننده تجربه مشابه برای همه کاربران است.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران