سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و ویدئو

منبع خبر سایت ویکی پدیا

معرفی نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و ویدئو

 

یبگشسنبکسیبمک درین مقاله سه نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ معرفی گردیده که امیدوارم براتون موثر و کارآمد باشه.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

نرم افزار پرشین کلیپ

Persian video

این روزا خیلی از وبسایتای مهم دسترسی به کلیپ مثل یوتیوب فیلتره نرم افزار پرشین کلیپ یه اپلیکیشنه که قابلیت دسترسی به خیلی از ویدیوهای فارسی رو سوای نیاز به فیلترشکن آماده کرده.منوی این اپ قسمتایی مثل جدیدترین ویدئو ها ، ویدیوهای داغ ، و یه گونه بندی داره که مشتمل بر ویدیوهای خبری آموزشی و سرگرمی و... می باشد و قابلیت و امکان تماشای کلیه ویدیوهای فارسی زبانو سوای نیاز به فیلترشکن آماده کرده.

 

 

نرم افزار معدود فاند

CamFind Visual Search Engine

شاید برای شماهم پیش اومده باشه که تصویری رو جایی مشاهده کنید اما ندونید دارای ربط به چیه یا این که تصاویر شبیه اونو بخواید اما ندونید می بایست چی سرچ فرمائید.نرم افزار camfind به شما یاری میکنه تا بجای تایپ متن برای جست و جو عکس گزینه نظرتونو آپلود فرمایید و عکسها و مطالب شبیه اون عکس رو برای شما پیدا میکنه.

طراحی اپلیکیشن

 

نرم افزار ویدئودر

Videoder

با ارتقاء استعمال یوزرها از وب یاور تماشای ویدیوهای آنلاین هم ارتقا پیدا کرده البته گهگاه ممکنه در زمان تماشای یک کلیپ بخواید اونو سیو نمائید تا بعدا به طور آفلاین هم بتونید اونو ملاحظه کنید.در تلفن همراه های اندروید دانلود ویدئو از وبسایتایی مثل یوتیوب عمل بی آلایش ای وجود ندارد البته نرم افزار ویدیودر این امکانو مهیا کرده تا بتونید از اینستاگرام یوتیوب و .... ویدیوهای گزینه عشق و علاقه تونو دانلود فرمائید.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

تاپ ترین نرم افزار های سال 2018

بر طبق گزارش های دارای اعتبار در سال 2018 دانلود نرم افزار ها از سوی یوزرها با رویش 10 درصدی یار و همدم بوده و به تعداد شایان توجه 113میلیارد توشه رسیده . همچینین پول در گردش در مورد نرم افزار ها طولانی تر از 76 میلیارد دلار تقریب زده گردیده که‌این واحد سنجش نسبت به سال 2017 حدود 20 درصد پرورش داشته میباشد، و بر طبق تدابیر در سال 2019 همچنان سیر افزایشی برای دانلود به ترازو 122 میلیارد توشه در لحاظ گرفته شده‌است.

طراحی اپلیکیشن اندروید

بیشترین تقاضا برای دانلود نرم افزار بازی ها می‌باشند. ولی واتس اپ در منزلت او‌لین نرم افزار غیر بازی لبریز تقاضا  در امسال قرار گرفته میباشد .

در‌این تصویر لیست شایسته ترین  نرم افزار ها در سال 2018 در مورد های گوناگون را مشاهده میکنید.

 

اینترنت نرم افزار (Web Application) چه چیزی است؟

اینترنت نرم افزار یا این که برنامه زیر اینترنت، قابل انعطاف افزاری میباشد که با به کار گیری از مرورگر اینترنت و از روش کانال های محلی یا این که وب گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. اصولا، اینترنت نرم افزار ها برنامه هایی میباشند که فقط از روش اینترنت قابل به کارگیری میباشند. اضافه به سعی و کارکرد اینترنت نرم افزار ها اعتنا میگردد و محتوای آنان اصلا مهم نیست و معمولا مالامال محتوا نیستند. به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت نرم افزار دارای اسم و رسم میباشد. اینترنت نرم افزار ها قابلیت و امکان دسترسی به داده ها کسب و امور را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی مهیا می نمایند. اینترنت نرم افزار بعد از تجزیه و آنالیز و باز نگری یک تیم و معین نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و... برای آن تیم پباده سازی میگردد و قابل ارائه در کانال داخلی و وب هست.

خرید اپلیکیشن آماده

سایت چه چیزی است؟

یک وبسایت فضایی از وب میباشد که یک یا این که یک‌سری کاغذ را مشتمل بر می‌گردد. تیم ای از صفحه ها اینترنت متصل به هم که دارنده یک ورقه اصلی می باشند و بر روی یک سرور قرار دارا‌هستند را تارنما میگویند. تارنما ها با انگیزه ارائه داده ها جامعی از یک فرد، سازمان، کمپانی، کسب و فعالیت و... به یوزرها اینترنت پباده سازی میشوند و به صورت ویژه بر محتوا تمرکز دارا هستند.

 

 

 

بیش تر بخوانید : نوشته‌علمی مشورت طراحی وب 

 

تفاوت اینترنت نرم افزار و وبسایت در چه میباشد؟

تارنما ها بر محتوا تاکید مینمایند البته اینترنت نرم افزار ها بر تلاش و کارکرد تمرکز دارا‌هستند. تارنما، یک مقاله را برای تمامی به صورت یکسان نشان می‌دهد ولی یک اینترنت نرم افزار مبتنی بر تعاملاتی که با استفاده کننده داشته میباشد، داده ها را پردازش میکند و به استفاده کننده اکران میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر استفاده کننده بر طبق سن، عشق و علاقه، جنسیت، و... مختلف با دیگر یوزرها میباشد. یک استفاده کننده برای اینکه بتواند داده ها یک سایت را مشاهده یا این که از آن به کار گیری نماید، باید قطعا به وب متصل شود البته در اینترنت اپیلیکیشن به این شکل وجود ندارد. صرفا یک توشه کافی میباشد تا اینترنت نرم افزار بار گذاری شود، آن گاه استفاده کننده می‌تواند به طور آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد.

 

خصوصیت های اینترنت نرم افزار

نگهداری یکپارچگی بر روی دستگاه های متفاوت

ذخیره سازی اطلاعات روی کامپیوتر یا این که یک فضای ابری به طور محلی

امکان پباده سازی به لهجه های متعدد

سرعت، توجه و کارایی عالی اینترنت نرم افزار ها

امکان خوب اجرا سوای نیاز به اپلیکیشن جانبی

 

اینترنت نرم افزار آفلاین به چه شکل عمل می‌کند؟

اینترنت نرم افزار آفلاین به یاری قابلیتی به اسم مخزن برنامه (Application Cache )عمل می‌کند. مخزن برنامه میتواند تمام قسمت های یک وب سایت را به صورت آفلاین و بیرون از کانال ذخیره کند. با به کار گیری این امکان در وب سایت، سرور همگی فولدر های JS ،CSS ،HTML  و تصاویر و دیگر اطلاعات دردسترس را برای مرورگر استفاده کننده ارسال میکند تا بر روی یاد کامپیوتر ذخیره شوند. سعی مخزن اینترنت نرم افزار ها بدین چهره میباشد که هنگامی که استفاده کننده آنلاین میباشد و در حالا بازدید از وب سایت میباشد، به طور خود کار مخزن برنامه آپ تو دیت میگردد و پوشه های نو جایگزین فولدر های سابق می گردند.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران