سفارش تبلیغ
صبا ویژن

App Builder یک ابزار گسترش آنلاین برای نرم افزار های موبایلی

منبع خبر سایت ویکی پدیا

App Builder یک ابزار گسترش آنلاین برای نرم افزار های موبایلی میباشد که به استفاده کننده اذن میدهد فرآیند بسط نرم افزار  موبایل را به دور بزند و برنامه را در برهه زمانی کوتاهی بسط می‌دهد.این قابل انعطاف‌افزار دارنده تجهیزات مالامال کاربردی برای ایجاد نرم افزار های موبایلی می باشد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

به نحوی کلی App builder قابل انعطاف افزاری نادر حجم جهت تولید نرم افزار بر روی دسکتاپ و گوشی است. اپلیکیشن App Builder یک دور و اطراف بسط بدون نقص بی آلایش و بصری برای مایکروسافت ویندوز داراست که به استفاده کننده اذن می‌دهد با مهارت های اندک برنامه نویسی خویش، برنامه های HTML5، WebApps ، WebExtensions و برنامه های Hybrid برای هر دو دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ ساخت نماید.

طراحی اپلیکیشن

بخش جذاب فعالیت با اپلیکیشن نرم افزار ساز App Builder این می باشد که مقطع تولید نرم افزار را تا حد متعددی کوتاه می کند. به گونه ای طبیعی فرایند پباده سازی و گسترش نرم افزار گوشی هفته ها ارتفاع می کشد ؛ این فرآیند از ایده و طرح اول (wireframing) استارت گردیده و مشتمل بر پباده سازی رابط کاربری (UI)، پباده سازی و آزمایش تجربه کاربری (UX) و آزمایش آخرین می شود.

 

شما نیازی به پی بردن برنامه نویسی j?vascript برای ساخت برنامه های کاربردی با اپلیکیشن App Builder ندارید چون اسکریپت های مهیا در اپلیکیشن وجود دارد  و شما به آسانی میتوانید در قسمتی از برنامه خویش که می‌خواهید قرار دهید. App Builder دربرگیرنده 36 تم متعدد می باشد که شما با دقت به ذوق خویش می‌توانید د ایجاد اپ متبوع خویش از آنان به کارگیری نمایید. وجود بیش تر از 137 برنامه فراهم و همینطور قابلیت استعمال از افزونه j?vascript App Builder و افزونه Apache Cordova از سایر امکان های اپلیکیشن App Builder است.

 

 

 

درین نوشته‌ی علمی قصد داریم جوانب مثبت و منفی App Builder را آیتم باز‌نگری در اختیار بگذاریم ، تا پایان با ما یار باشید.

 

1.استفاده کننده بسیار ریلکس می‌تواند به اپلیکیشن دسترسی و آنرا به طور رایگاه از وب سایت دانلود نماید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

2. هر فردی فارغ از داشتن مهارت و علم جامع در برنامه نویسی نرم افزار های موبایلی می‌تواند ؛ اپ متبوع خودرا بسازد.

 

3. از سایر مزایای به کار گیری از App Builder ، مقرون به صرفه و مجانی بودن آن میباشد و در چهره به کار گیری از تجهیزات دیگر برنامه برای بسط اضافه نرم افزار می‌توانید با پرداخت یک‌سری دلار تجهیزات گزینه نظرتان را برای خویش فعال فرمائید.

خرید اپلیکیشن آماده

4. در دسترس بودن اپلیکیشن برای سیستم دلیل ویندوز ورژن دسکتاپ و سیستم برهان رایج موبایل های تلفن همراه مانند آندروید، iOS از خصوصیت های دیگر این برنامه میباشد.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران