سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار از بینش Techopedia

منبع خبر سایت ویکی پدیا

شما از برنامه هایی که در گوشی خویش دارید و به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این برنامه ها انجام میدهید. که بدین این برنامه های مو جود در موبایل شما نرم افزار گفته می‌گردد که‌این روزها زیاد شنیده می‌شود.در‌این نوشته ی علمی ما معنی نرم افزار را برای شما صریحا توضیح داده و اشکال آن را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نرم افزار از بینش Techopedia

سایت دارای اعتبار تچوپدیا، دیکشنری مبداء اصطلاحات دنیای تکنولوژی، نرم افزار را اینگونه تعریف‌و‌تمجید مینماید:

 

“نرم افزار تلفن همراه که عمدتا با اسم app از آن خاطر میگردد، نوعی اپلیکیشن کاربردی میباشد که برای اجرا روی دستگاه های تلفن همراه پباده سازی شده‌است. عمده نرم افزار های موبایل خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه می‌دهند (مثل پخش کلیپ). اپ ها معمولا قابل انعطاف افزارهای نادر حجم و با تلاش محدود می باشند، بعنوان نمونه یک نرم افزار برای پخش کلیپ یا این که اپلیکیشنی که تنها دانلودهای شما‌را رئیس می‌کند و به همین استدلال هم بسیار با سیستم های کامپیوتری یک پارچه متعدد اند.”

طراحی اپلیکیشن

مضمون‌ نرم افزار در لغت طومار:

در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،برنامه کامپیوتری که برای کاربری در تلفن همراه های هوشمند گوشی کاربرد دارااست نرم افزار” یا این که به اختصار App بیش تر از لغت “اپلیکیشن” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مضمون‌ “اپلیکیشن کاربردی” میدهد.

 

چنانچه بخواهیم واژه و کلمه نرم افزار را به صورت کلی برای شما معنی کنیم می بایست بگوییم تمام قابل انعطاف افزارهایی که به صورت روزمره از آن ها به کار گیری می کنیم به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم استدلال و یا این که لهجه‌های برنامه نویسی، را دربرگیرنده می گردد.

موبایل های همدم، تبلت و آیپدها نیز همانند سیستم های کامپیوتری قابل انعطاف افزارها و برنامه های مختلف و مختلفی دارا هستند که به آنان نرم افزار گفته می‌شود که به عبارتی مفهوم را می‌دهد و به اختصار به آن App گفته میشود.

طراحی اپلیکیشن اندروید

بی تردید بخوانید: 10 تااز شایسته ترین و جدیدترین نرم افزار های اندروید که بایستی همین شرایط کنونی دانلود نمایید!

 

نرم افزار ها برای سیستمهای های اندروید و IOS درست شده اند که با وجود پیشرفهای روزمره و به روز کردن آنان، تجهیزات آنان ارتقا یافته و شمارا بهتر کمک خواهند بخشید. با این وجود گسترش دهندگان اپلیکیشنها این هدفه را دنبال می‌کنند که یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای اشکال سیستم دست اندرکاران و دستگاههای گوناگون دیجیتال کاربردی باشد.. مانند نرم افزار کروم که بعنوان مرورگر وب برای دستگاههای pc و تبلت و تلفن همراه قابل استعمال و قابل اجراست.

 

امروزه نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا‌هستند بسته به اینکه استفاده کننده چه نیازی دارااست می تواند آن را دانلود و از آن به کارگیری نماید و با آن نیاز خویش را جواب دهد.در لحاظ داشته باشیم که فقط محدود به گوشی ­ها و تبلت­ ها نمی‌شوند. مثلا نرم افزار هایی برای اسباب و اثاث خانه مانند فریزر و خرقه­شوئی و کاسه­شوئی و … بصورت مختص خویش پباده سازی شده‌است.یا این که نرم افزار هایی برای در اختیار گرفتن رفت آمدهای خانه و محل کار، یا این که تهیه اتوماتیک فروغ و دمای دور و بر پباده سازی گردیده اند. نمونه جذاب دیگر پباده سازی اپلیکیشنی به وسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات بچه را پایین حیث می­گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان اطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،قادر است موسیقی پخش ­نماید و یا این که قابلیت حرف پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

خرید اپلیکیشن آماده

یوزرها آن نوع از تولیدات کمپانی اپل که مجهز به سیستم استدلال iOS می‌باشند، می توانند از خدمت App Store کمپانی اپل برای دانلود نرم افزار برروی دستگاه خویش به کارگیری نمایند. در App Store اپل چندین صد هزار نرم افزار برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ موجود است.

 

نرم افزار های تلفن همراه رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم استدلال تلفن همراه هم پا دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام می دهند.

شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران