سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرورت داشتن وب سایت و اپلیکیشن چیست

منبع خبر سایت ویکی پدیا

تحت عنوان مثال شما ممکن میباشد از هنگامی که بعداز یک روز کاری به خانه گشوده میگردید، به جای‌اینکه در توده خانواده بوده و از هم صحبتی با یکدیگر لذت ببرید، بدون واسطه به سراغ موبایل یا این که لپ تاپ خویش رفته و از روش نرم افزار های گوشی خویش یا این که شبکه‌های‌اجتماعی با سایر افراد در رابطه خواهید بود. به نوعی شاید بتوان اظهار کرد که‌این احتمال به سادگی موجود است که شما بیش تر از این که با اشخاصی که در اطراف شما قرار دارا هستند، رابطه داشته باشید، با کسانی در رابطه می باشید که ممکن میباشد دوران دوره متعددی آنها را رو در رو ندیده باشید و فقط یک رابطه مجازی روزانه با آنها دارید. به هر درحال حاضر تلفن های هوشمند و برنامه ها و نرم افزار هایی که برای این ابزارهای کاربردی نوشته می‌شود، تا حدود متعددی معاش مارا مبتلا تحول نموده است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برنامه هایی نظیر وایبر، او چت، لاین و... نرم افزار هایی می‌باشند که ارتباطات را به آسانی قابلیت و امکان پذیر مینمایند و شما می‌توانید با وجود آن‌ها با کلیه اشخاصی که از این برنامه ها به کار گیری می‌کنند، در هر لحظه رابطه داشته باشید. این داستان احساس بسیار نیکی را تولید می نماید چون می بایست ذکر کرد درجهان مدرن با این طیف بزرگ از ابزارهای ارتباطی دیگر چیزی به اسم هجران یا این که مسافت مفهوم نخواهد داشت و بدون شک از کنار این نکته هم نمی قدرت به راحتی سپری شد که هرکدام از فناوری های امروزه در کنار مزایایی که در مشت ما میگذارند، معایبی را هم به یاور دارا هستند و منجر تولید رفتارهای یگانه در ما می گردند که گذر دوره منجر می‌شود ما خودمان متوجه این تغییرات نشویم. به هر هم اکنون چیزی که در‌این دربین غیر قابل انکار میباشد، این میباشد که مردم عالم عشق و علاقه بسیار متعددی به تلفن های هوشمند و برنامه ها و نرم افزار های آن‌ها دارا‌هستند. این زمینه سبب ساز شده‌است که درآمد بسیار متعددی در بازار موبایل، برای فعالان این بازار وجود داشته باشد. از وقتی که وب به صورت مدرن در دست مردم مرزوبوم ما قرار گرفت، مدل رسانه ها هم در مجموع تغییر‌و تحول پیدا کرد و اکنون نسل های نو بازار کسب و فعالیت منجر ساخت سودآوری قابل قبولی برای اشخاصی شده‌است که جور کسب و فعالیت خویش را به‌این سمت تغییر و تحول داده اند. در‌این بازار تازه کسب و عمل، نرم افزار های موبایل و شبکه‌های‌اجتماعی دو عضو اصلی و اثر گذار میباشند که هر کسی بتواند از آن‌ها به شایسته ترین صورت به کارگیری نماید، میتواند آینده کاری خویش را تضمین کرده و فرضی راحت داشته باشد. درین گزارش به باز نگری موقعیت هم اکنون و آینده بازار رسانه ای برنامه های گوشی و شبکه های عمومی و نقش آنان در کسب و شغل های نو خوا‌هیم پرداخت.

درآمدهای نجومی از ابزاری کوچک
شاید در‌صورتی‌که یک‌سری سال پیش یک نفر به ما می اظهار کرد که موبایل به قدری توسعه یافته خواهد شد که جای لپ تاپ یا این که ابزارهای دیجیتالی دیگری را خواهد گرفت، باورش برایمان طاقت فرسا بود البته اکنون تمامی چیز عوض شده میباشد. دستگاه های گوشی، تبلت و فبلت ها پرورش دیده گیری کرده و سرعت ایجاد این ابزارها هم بسیار طولانی تر از قبلی شده‌است. در حالتی‌که تا سالهای قبلی حالت به‌این سیرتکامل بود که در هر سال فقط یک کالا تازه بوسیله خالق های متفاوت به بازار معرفی میشد البته فعلا با دقت به فراتر رفتن سرعت ساخت، نسبتاً هر 6 ماه یک کالا نو به بازار وارد می‌شود و شما هیچ زمان نمی توانید برای بازه زمانی یک سال هم که گردیده محصولی را داشته باشید که از پایانی فناوری ها و تکنولوژی های مو جود در عالم به کارگیری می‌نماید. به هر درحال حاضر این اوضاع و احوال سبب ساز به نیاز شدید یوزرها به قابل انعطاف افزارها و سیستم ادله های ویژه تلفن های هوشمند شده‌است. بازار ساخت نرم افزار های موبایل در کلیه جای عالم، بسیار داغ میباشد، این جریان در مرزو بوم ما هم موجود هست و آماری نظیر فروش ماهیانه یک میلیون تلفن همراه موبایل در مرزو بوم و نصب بیش تر از سه میلیون نرم افزار از یک مغازه اینترنتی که صرفا دو سال میباشد کار خویش را ابتدا کرده، کلیه مهر تاییدی بر این مسائل میباشد. درآمد اشخاص فعال دراین مورد هم به یکباره زیاد شده‌است، کارشناسانی که در این مورد عمل دارا هستند پیش گویی رقمی نزدیک به 200 میلیون را به طور ماهیانه برای مغازه های فعال در مورد نرم افزار‌های گوشی داشته اند. رویش این بازار به قدری سریع و در کنار آن سودآور بوده میباشد که اپراتورهای موبایل هم برای خرید یا این که شراکت با مغازه های نرم افزار موبایل، مبادرت کرده اند و ولی هنوز هیچ اپراتوری به طور دورازشوخی وارد این جریان نشده میباشد. امروزه از معمولی ترین نیازهای روزانه ما نظیر فرمان پخت یک غذای بی آلایش تا پیچیده ترین نیازهایمان نظیر جستن نشانی هتل در یک مرز و بوم دیگر، بوسیله همین برنامه های کاربردی جواب داده میشود. به قدری تعداد این برنامه ها زیاد شده‌است که فعالیت به جنبه سرگرمی هم رسیده میباشد.

کسب و فعالیت سوای گوشی
دعوا امروزه این میباشد که آیا حقیقتا این قابلیت موجود است که اخیرا کسب و کاری بر اساس فناوری های نو به راه و روش بیندازیم و گوشی را در کل از خودکار انداخته و یا این که آن را در حیث نگیریم؟ در سال 2011 بود که کمپانی مایکروسافت پیش گویی کرد تعداد یوزرها اینترنتی موبایل های گوشی در سال 2014 بسیار طولانی تر از تعداد یوزرها وب رایانه ها یا این که دیگر ابزارها خواهد بود. این ارتقا حقیقتا اکنون به خیر و خوبی لمس می گردد و چیزی نزدیک به 68 درصد از یوزرها گوشی در عالم از این ابزار برای کار های آنلاین خویش به کارگیری می‌کنند و تعداد کاربرانی که وب تلفن همراهشان برایشان حق تقدم دارااست چیزی نزدیک به 30 درصد میباشد. ممکن میباشد در سالهای آینده موقعیت هنوز به طوری باشد که دسکتاپ تحت عنوان وسیله ای برای دسترسی به وب باقی بماند البته به‌تدریج نقش اصلی به تلفن های یاور داده خواهد شد. اسمارت فون ها یا این که به عبارتی تلفن های هوشمند در سالهای آینده در موضوع تجارت و کسب و فعالیت الکترونیک، کلام اولیه را در تمامی جا خواهند زد. در سالهای آینده مسافت فی مابین معاش کاری و فردی اشخاص پس از زیاد شدن بیش تر کاری ها در عصر یا این که روزهایی که تعطیل میباشد، در مجموع از در بین خواهد رفت. یوزرها موبایل های هوشمند که نیروی فعالیت شرکتهای گوناگون می‌باشند، توانا خواهند بود که تمامی جا و مدام به داده ها و پنل های پروژه های کاری خویش دسترسی داشته باشند. سیستم های کلود مثال بسیار خیر از این وضعیت را فعلا به ما نشان می‌دهند. بدون شک این مدل از اتفاقات از هر حیث برای کارکنان و کارفرمایان مطلوب خواهد بود. چون ساعت‌ها کاری برای همگی تغییر و تحول پذیر خواهد بود و تعلق شدیدی به داشتن حضور فیزیکی در دفتر وجود نخواهد داشت. این قصه از طرفی برای کارکنان و از طرف دیگر برای کارفرمایان منفعت خواهد داشت چون هیچ محدودیت وقتی و مکانی برای انجام امور وجود نخواهد داشت و شما در هر ساعت از شبانه روز، در روزهای تعطیل یا این که غیرتعطیل قوی به انجام شغل های خویش خواهید بود.
از شیر مرغ تا جان آدمیزاد
همانطور که گفتیم گستره ایجاد نرم افزار های گوشی به قدری گسترده شده‌است که شما امروزه در هنگامی که وارد یک مغازه نرم افزار گوشی می‌شوید میتوانید یک برنامه با تیتر ( خاندان به دور) پیدا نمایید که درین برنامه تکه صحبت های این شخصیت عروسکی قرار داده شده‌است. با دیدن این برنامه می شود به این نکته پی پیروزی که نرم افزار ها تا چه معیار گستردگی پیدا کرده و نیازهای گوناگون را پوشش می‌دهند که اینک جایی برای خاندان به دور هم گشوده شده‌است. در بازار امروز برنامه های موبایل جمهوری اسلامی ایران، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد قابل دسترس میباشد و در صورتیکه شما به‌این دکان ها وارداتی و دنبال طرحی بگردید و آن را پیدا نکنید جای تعجب موجود هست.
شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران