سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساندهاند اپلیکیشنی بسیار قدرتمند برای کاوش و جستن

منبع خبر سایت ویکی پدیا

ساندهاند اپلیکیشنی بسیار قدرتمند برای کاوش و جستن هر آهنگی ست که در حوالی شما در هم اکنون پخش شدن میباشد! تنها کافیست آن دکمه نارنجی رنگ را بزنید و بعداز یکسری ثانیه SoundHound اسم آوا و خواننده اش را به شما می‌گوید. حتی در حالتی‌که بخواهید متن موزیک را هم به شما نشان می دهد، آن هم دقیقا همزمان با آن قسمتی از موزیک که در اکنون پخش میباشد. و از تمامی ی اینها جالبتر آنکه شما می‌توانید خودتان آوا گزینه عشق تان را بخوانید، ساندهاند به صدای شما گوش می‌دهد و تمام ویژگی ها آهنگی که خوانده اید را برایتان پیدا می کند.

 

SoundHound

طراحی اپلیکیشن در مشهد

قابلیت و امکان های SoundHound در طول جستجوی آوا

اکران متن ترانه به طور به طور همزمان با پخش آن

قابلیت و امکان دسترسی به عکس ها و معاش طومار ی خواننده

اکران مورخ تکثیر گالری و داده ها تیم موسیقی

قابلیت پخش قسمتی از آوا و یا این که تمام موزیک به طور بدون نقص

قابلیت و امکان افزودن موزیک به playlist تلفن همراه

قابلیت دسترسی و تماشای نوا کلیپ های آوا

قابلیت و امکان به اشتراک گذاری نوا روی فیسبوک و توییتر

طراحی اپلیکیشن

امکان های دیگر SoundHound 

اکران اسم خوانندگانی که مورخ تولدشان مصادف با آن روز میباشد

اکران خبر ها برگزیدگان نوا ها

اکران خبر‌ها فیسبوک و توییتر هنرمندان دوستداشتنی شما

اکران خبرها هفتگی آوا ها، ویدیو ها، هنرمندان و گالری های موسیقی

توصیه آوا ها و گالری های دیگر خواننده

اکران ترانه هایی که تا قبل از این کاوش نموده اید

بعداز معرفی نرم افزار ویرایشگر عکس Prisma و تبدیل آن به یک کدام از محبوبترین نرم افزار ها در موضوع عکاسی بخش اعظمی از یوزرها در‌پی ورژن منحصر به فرد بازنویسی ویدئوی این نرم افزار بودند. اگرچه اینک سازندگان Prisma در هم اکنون کارکردن بر روی ورژن منحصر دستکاری ویدئوی این نرم افزار میباشند اما هنوز هیچ مورخ قانونی ای برای عرضه این ورژن از نرم افزار ارائه نشده.
یک سری نرم افزار شبیه در این مورد وجود دارا‌هستند که یکی‌از شایسته ترین های آن ها اپلیکیشنی تازه به اسم Artisto میباشد. صحیح مانند Prisma می توانید هم از روش خویش نرم افزار ویدئوهایتان را ضبط نمائید و هم یکی‌از ویدئوهای جانور در آلبوم تان را برای بازنویسی وارد گوشه و کنار برنامه نمائید.
بازبینی تنی چند از خصوصیت های نرم افزار ویرایشگر ویدئوی Artisto
با استعمال از فیلترهای منحصربه‌فرد نرم افزار Artisto می توانید ویدئوهایی کوتاه و بسیار گوناگون و هنری بسازید. نکته ای که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که ارتفاع این ویدیو ها نمیتواند طولانی تر از 10 ثانیه باشد و بدین ترتیب نرم افزار نخست از شما می خواهد نصیب گزینه عشق و علاقه یا این که 10 ثانیه دلخواهتان از کلیپ را گزینش فرمائید و بعد از آن با تعیین افکت آیتم نظرتان، نرم افزار باقی امور را انجام خواهد اعطا کرد.
بعداز انتها کارتان می توانید ویدئوهای تشکیل شده از روش نرم افزار artisto  را از روش شبکه‌های‌اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید و مهمتر از تمامی اینکه می‌توانید این ویدئوها را به طور بی واسطه بر روی اینستاگرام آپلود نمایید.
شرکت رایا پارس طراح انواع اپلیکشن اندروید در ایران