سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی نرم افزار گوشی

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

5- بازاریابی نرم افزار گوشی
بازاریابی نرم افزار

در سطح دنیا میلیون ها استفاده کننده دستگاه های گوشی و تبلت وجود دارا هستند. بازار بزرگی برای نرم افزار به وجود آمده میباشد. شما می بایست مخاطبان متبوع خویش را مشخص و معلوم نمائید، مخاطبان متبوع کسانی میباشند که قصد دارید برای آن ها نرم افزار گوشی خویش را تبلیغ و بازاریابی نمایید. هرچه بخش متبوع شما در بازار کوچک تری باشند، نرخ تبدیل به مشتری طولانی تر خواهد بود. ضمنا کوچک بودن بخش متبوع شما در بازار به شما یاری میکند بتوانید یک تجربه ی کاربری عالی برای یوزرها مهیا فرمایید و در فیض مشتریان بامسئولیت خویش را روز آپدیت ارتقا دهید. علاوه بر این، برای تکثیر پیام های بازاریابی خویش (بسته به ترجیحات شما) میتوانید از شبکه های بزرگ تری نیز استعمال نمائید.

بعضی از این شبکه ها عبارتند از:

تبلیغات در رسانه های اجتماعی
همیاری ها
کمپین های هدفگذاری دوباره (Retargeting)
تبلیغات فیزیکی و بی واسطه (چسباندن اعلامیه)
سئو برای App Store
بازاریابی محتوا
بازاریابی روی داد
اطلاعیه های فیزیکی و داخل نرم افزار
بازار بایستی با کسانی که درپی فعالیت می باشند و اشخاصی که فراهم ی استخدام نیرو می باشند، بتواند رابطه برقرار نماید. کسب و شغل های کوچک و صاحب کار نیز برای اتمام عمل خویش نیاز به نیرو دارا‌هستند. با ارائه ی یک پلتفرم برای بازار ، میتوانید به ازای آن کمیسیون اخذ نمایید. این یک موضوع ی عالی میباشد و میتوانید از این مجال به خیر به کار گیری نمایید و بازاری برای اپلکیشن تلفن همراه تولید نمایید.

به عنوان مثال، میتوانید پیراهن یگانه برای یک اتفاق افتاد فوتبالی پباده سازی فرمایید و آن را در نرم افزار های گوشی تبیلغ فرمائید. همینطور میتوانید برای بازاریابی چنین محصولی یک تارنما یا این که وب لاگ ساخت فرمایید یا این که در رسانه های اجتماعی و بازار فیزیکی تبلیغ و توزیع فرمائید. ولی تمرکز اصلی می بایست روی فروش آن از روش نرم افزار تلفن همراه باشد.

 

نکته ی آخرین:
تا اینجا درباره‌ی ایده های فوق العاده و مختلفی برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مطلوب برای آغاز آپ ها حرف کرده ایم و فهمیدیم که‌این نظرها چه مزیت های کسب و کار نیک و فراوانی برای شروع آپ ها دارا هستند. به هر اکنون، هزینه، عصر و بازار سه پارامتر مهم میباشند که قبلی از ایجاد نرم افزار تلفن همراه، می بایست در هر کسب و عمل آن‌ها‌را به خیال و خاطر بسپاریم. در واقع ، گزینش یک کمپانی پباده سازی نرم افزار بامسئولیت شایسته ترین تصمیمی میباشد که شروع آپ ها در دنیای دیجیتال امروزی مدرن میتوانند اتخاذ نمایند.