سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در حین مطرح شدن برنامه نویسی اندروید

 

در حین مطرح شدن برنامه نویسی اندروید، دوست داستنی‌ترین و اولیه سفارش جاوا میباشد. در میان لهجه های برنامه نویسی اندروید ، جاوا قانونی‌ترین آیتم بوده و به همین عامل بیشترین پشتیبانی را از سمت گوگل اخذ میکند. بیشترین قابل انعطاف افزارهای جانور در گوگل پلی استور با به کار گیری از جاوا توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند.در مجموع منش های متعددی برای ایجاد نرم افزار های اندرویدی وجود دارا‌هستند و از ابزارها، کادر ورک ها و لهجه های مختلفی برای سیستم ادله اندروید استفاده نمود ولی شایسته ترین تعیین، لهجه برنامه نویسی جاوا میباشد.

خرید اپلیکیشن آماده

سرراست‌ترین عمل برای تولید یک برنامه مطلوب دوستداشتنی‌ترین سیستم ادله تلفن همراه جهان، اخذ و نصب اندروید استودیو میباشد. این گوشه و کنار بسط (IDE) قانونی اندروید بوده و چندین سال پیش به طور قانونی بوسیله گوگل برای آسودگی عمل برنامه‌نویسان معرفی شد. این IDE کلیه چیز را برای یک توسعه و گسترش‌دهنده اندروید به طور یکجا مهیا میکند. فراگیری‌های متعددی در رابطه چگونگی به کارگیری از اندروید استودیو وجود داشته و کتابخانه‌های فراوانی برای به عمل بردن باطن آن یافت می شود.

 

جاوا در سال 1995 معرفی شد. اگرچه با به کارگیری از آن می‌قدرت هر گونه قابل انعطاف افزاری برای پلتفرم‌ها و سیستم ادله‌های متعدد نوشت، ولی اصلی‌ترین کاربرد جاوا، گسترش نرم افزار‌های زیر اینترنت میباشد. برهان قابلیت و امکان به کارگیری از برنامه‌های جاوا در پلتفرم‌های متعدد، ماشین مجازی آن میباشد که به راحتی بر روی هر سیستم استدلال نصب می شود. دستگاه‌های اندرویدی نیز دارنده این ماشین بوده و کدهای جاوا را آنالیز میکنند.

 

نقص‌ اینجاست که جاوا جزو طاقت فرسا‌ترین گویش‌های برنامه‌ نویسی بوده و برای اشخاصی که با کدزنی شناخت ندارند، اولیه تجربه را تبدیل به بدترین تجربه خواهد کرد! اندروید به نوبه خویش به خیال در بر داشتن مفاهیم شی‌گرایی بسیار پیچیده میباشد و پیچیدگی جاوا نیز بدین زمینه دامن خواهد زد.

 

توان جاوا بیش تر از همین معمولی نبودن آن ریشه می گیرد. بر طبق جدول دوست داستنی‌ترین گویش‌های برنامه نویسی جهان، جاوا اینک با مسافت زیاد از پایتون (دو‌مین گویش دوستداشتنی)، در بالا جای‌دارد.

 

در همین راستا موسسه کهکشان روشنایی زمان ای به عنوان جاوا مقدماتی+اندروید توسعه یافته برگزار می‌نماید.این عصر شمارا به یک برنامه نویس تلفن همراه روی سیستم ادله اندروید تبدیل می‌کند بگونه ای قدرتمند خواهید بود بعد از گذراندن عصر قدرت ایجاد برنامه های کاربردی زیر گوشی را داشته باشید. در‌این عصر در آغاز با گویش جاوای موردنیاز برای بسط در سیستم برهان اندروید، آشنا خواهید شد و بعداز ان در هر گرد هم آیی یک برنامه کاربردی برای سیستم ادله اندروید گسترش داده خواهد شد. در‌صورتی‌که شما علم برنامه نویسی پاره ای دارید و می‌خواهید با مفاهیم شالوده ای برنامه نویسی آشنا گردید این زمان مطلوب شماست.