سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار که به آن برنامه کاربردی یا این که اپلیکیشن

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

در‌این نوشته‌علمی می‌خواهیم در زمینه‌ی نرم افزار سخن کنیم. در کل می‌خواهیم بگوییم نرم افزار چه میباشد و چه کاربردی داراست؟نقش پباده سازی نرم افزار در کسب و عمل آنلاین چه می‌باشد

 

نرم افزار که به آن برنامه کاربردی یا این که اپلیکیشن کاربردی نیز گفته میشود، یک بسته قابل انعطاف افزاری کامپیوتری میباشد که یک تلاش مختص را به صورت بدون واسطه برای استفاده کننده آخری یا این که در بعضا موردها برای برنامه دیگر انجام می‌دهد. یک نرم افزار می‌تواند دربرگیرنده یک یا این که گروهی از برنامه ها باشد که‌این برنامه ها دربرگیرنده گروه ای از عملیاتی می باشند که برنامه خاصی را برای یوزرها اجرا می‌کنند. در‌حالتی که عشق مندید تا پیرامون نرم افزار ها و کاربردشان بیش تر بدانید تا انتهای این نوشته ی علمی با ما یار باشید.

 

شناخت با گونه های برنامه های کاربردی یا این که نرم افزار

 

نرم افزار ها یا این که برنامه های کاربردی متناسب با کاربردشان در گونه های گوناگونی پباده سازی میگردند. برای مثال در حالتی که بخواهیم مثال هایی از برنامه های کاربردی را اسم ببریم می‌توانیم از پردازنده های واژه و کلمه ، برنامه های مقر داده ، مرورگرهای اینترنت ، ابزارهای بسط ، ویرایشگرهای تصویر و سیستم عاملهای ارتباطی کلام بگوییم.

 

گونه های نرم افزار

 

برنامه های کاربردی می‌توانند از جهات مختلفی، از گزاره طریق پباده سازی آن ها، اینکه روی چه سیستمی اجرا میشوند، منحصر به فرد بودن یا این که نبودن یا این که اینکه برای کدام مارکت ارائه می‌شوند اشکال گوناگونی داشته باشند.

 

برای مثال، یک بسط دهنده نرم افزار قادر است کد خویش را تحت عنوان یک برنامه ساکن، اینترنت، ترکیبی و یا این که منحصربه‌فرد بنویسد. در‌پی تفاوت برنامه های مستقر، اینترنت و ترکیبی را بیان میکنیم.

 

نرم افزار ساکن

 

یک برنامه کاربردی مستقر روی طاقت فرسا افزار های خاصی مانند دوربین یا این که GPS اجرا می گردد. در واقع این برنامه به به عبارتی زیانی نوشته می‌شود که مشقت بار افزار آن امکان تلاوت آن را داشته باشد. برای مثال، برنامه Photos در Mac OS X به لهجه Objective-Cthe مندرج میباشد در واقع به به عبارتی زبانی که Mac OS X از آن به کار گیری میکند ، درج شده میباشد.