سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگرفتن قدمبهقدم تولید نرم افزار تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن در مشهد

یادگرفتن قدم‌به‌قدم تولید نرم افزار تلفن همراه

در‌صورتی‌که یک ایده فوق‌العاده برای ایجاد نرم افزار در مغز خویش دارید و نمی‌دانید که چه‌گونه آن را پیاده‌سازی نمایید، با ما همپا باشید تا روند تولید نرم افزار را به شما بیاموزیم.

 

 

 

قدم اولیه: انگیزه را مشخص و معلوم نمائید.

درین قدم فارغ از به کار گیری از تکنولوژی، تنها با یک خودکار و صفحه به سوال های ذیل جواب دهید:

 

نرم افزار دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

چه گونه می خواهید حیث یوزرها را جلب نمایید؟

با این نرم افزار چه مشکلی حل می‌گردد؟

چه‌گونه معاش مردم را بی آلایش‌خیس می کند؟

چه گونه میخواهید نرم افزار خویش را به بازار عرضه فرمائید؟

قدم نخستین در ایجاد نرم افزار: انگیزه را معین نمائید

 

شما در حالتی‌که نتوانید هدف ها خویش را به وضوح مشخص و معلوم فرمایید، در هر کسب‌وکاری ناکامی خواهید خورد.

 

 

 

قدم دوم: ایده‌های خویش را پباده سازی فرمائید.

خیر! هنوز نمی‌توانید کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمائید. بایستی طرح‌هایی را که در ذهن دارید، پباده سازی فرمائید. به‌طور نمونه مشخص و معلوم نمایید، می خواهید از تبلیغات داخل نرم افزار به کار گیری نمائید یا این که نه. آیا برنامه را بدون پول عرضه می کنید یا این که مبلغی. همینطور میتوانید مورد‌ای برای پرداخت‌های داخل برنامه‌ای ارائه دهید. مطمئن گردید، ایده‌ها را به نیکی پباده سازی کرده‌اید.

 

قدم دوم در ایجاد نرم افزار: ایده‌های خویش را پباده سازی نمایید.

 

 

 

قدم سوم: کاوش و تحقیق هر چه اضافه

اکنون میتوانید کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمائید. شما بایستی تا میتوانید در رابطه ایده نرم افزار خویش تحقیق فرمایید. میدانم که میپندارید ایده بسیار خیر دارید، ولی یه خرده کاوش نمایید، احتمالا کسی تا قبل از این آن را آزمون نموده باشد. حال شما دو رویکرد دارید. یکی‌از اینکه سوای باز‌بینی حریف، ایده خویش را عملی فرمایید و احتمالا تا دو یا این که سه سال دیگر یکی‌از شما، نابود شود؛ یا این که اینکه نقاط ضعف و قوت حریف را بازبینی فرمائید. نظرها یوزرها را در رابطه آن بخوانید و از این داده ها به نفع خویش به کار گیری فرمائید. درحال حاضر با داده ها جدیدی که کسب کرده‌اید، قدم‌های یک و دو را مجدد انجام دهید.

 

بعداز تصحیح ایده خویش، در وب کاوش نمایید و مطمئن گردید که ایده شما قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. محدودیت‌های نسخه برداری‌رایت و ... را باز بینی فرمائید تا وقتتان صرف یک ایده غیر ممکن نشود.

 

در پایان تمرکز خویش را روی بازبینی فروش و بازاریابی بگذارید. معین نمائید، به چه شکل میخواهید از نرم افزار خویش درآمد کسب نمائید؟ بازار انگیزه شما کدام تیم می باشند؟ خردسال ها، نوجوان ها، معلمان، بازیگران و یا این که هر مجموعه دیگر. با مشخص و معلوم شدن بازار انگیزه می توانید ایده خویش را ظریف‌خیس نمایید.

 

قدم سوم در ایجاد نرم افزار: کاوش و تحقیق هر چه اضافه

 

 

 

قدم چهارم: Wireframe

در‌این قدم می بایست یک راهنمای تصویری بی نقص از نرم افزار خویش پباده سازی فرمایید. با این فعالیت ایده شما پر‌نور‌خیس و ملموس‌ میگردد. برای این عمل می توانید از وبسایت‌هایی مانند https://wireframe.cc/و http://visio.microsoft.com/ به کار گیری نمائید.

 

قدم چهارم در پباده سازی نرم افزار: Wireframe

 

 

 

قدم پنجم: Back End نرم افزار خویش را معین نمائید.

در‌این مرحله شما بایستی سرورها، API ها و نمودارهای داده خویش را معین فرمائید. ضروری میباشد که نمودارها بدیهی باشند، زیرا در حین پروژه از آن‌ها تحت عنوان راهبرد استعمال خواهید کرد.

 

 

 

قدم ششم: گونه خویش را باز نگری نمائید.

ورژن پیش‌اکران نرم افزار خویش را در دست عزیزان، خانواده و هر هر کس میخواهید قرار دهید تا نقاط ضعف نرم افزار را بفهمید. وقت خویش را با اشخاصی که میگویند \"وای، عجب عمل بی‌نقصی\" تلف نکنید. انگیزه در‌این مرحله، آخری‌کردن ساختار برنامه میباشد.

 

 

 

قدم هفتم: ساختن.

شما می توانید ایجاد نرم افزار را آغاز نمائید. سرورها، مقر‌های داده و API ها را تهیه و تنظیم نمایید. فراموش نکنید بازخوردی که در قدم قبلی گرفتید را در نرم افزار منعکس نمایید.

 

 

 

قدم هشتم: پباده سازی رابط کاربری.

در‌این مرحله طراحان، رابط‌گرافیکی نرم افزار را پباده سازی میکنند. رابط‌کاربری بخش بسیار مهمی از نرم افزار میباشد. شما بایستی با طرح‌ها، تماشاچی را جذب نمایید. توجه نمائید که رابط کاربری بایستی بر طبق سلایق بازار انگیزه باشد، خیر مبتنی بر ذوق و سلیقه خودتان!

 

قدم هشتم در پباده سازی نرم افزار: پباده سازی رابط کاربری.