سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی اپلیکیشن کاربردی برای دانلود عکس و ویدئو

 

منشاء خبر سایت ویکی پدیا طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

معرفی اپلیکیشن کاربردی برای دانلود عکس و ویدئو

 

یبگشسنبکسیبمک درین نوشته ی علمی سه اپلیکیشن کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ معرفی گردیده که امیدوارم براتون مفید و کارآمد باشه.

 

این روزا خیلی از وبسایتای مهم دسترسی به کلیپ مثل یوتیوب فیلتره اپلیکیشن پرشین کلیپ یه اپلیکیشنه که قابلیت دسترسی به خیلی از ویدیوهای فارسی رو سوای نیاز به فیلترشکن مهیا کرده.منوی این اپ قسمتایی مثل جدیدترین ویدئو ها ، ویدیوهای داغ ، و یه سیرتکامل بندی داره که دربرگیرنده ویدیوهای خبری آموزشی و سرگرمی و... می باشد و قابلیت و قابلیت تماشای کلیه ویدیوهای فارسی زبانو سوای نیاز به فیلترشکن مهیا کرده.

اپلیکیشن کم فاند

شاید برای شماهم پیش اومده باشه که تصویری رو جایی مشاهده کنید ولی ندونید دارای ربط به چیه یا این که تصاویر شبیه اونو بخواید ولی ندونید می بایست چی سرچ فرمائید.اپلیکیشن camfind به شما یاری میکنه تا بجای تایپ متن برای جست و جو عکس گزینه نظرتونو آپلود فرمایید و عکسها و مطالب شبیه اون عکس رو برای شما پیدا میکنه.

 

طراحی اپلیکیشن

 

 

 

اپلیکیشن ویدئودر

 

Videoder

 

با افزایش به کارگیری یوزرها از اینترنت یاور تماشای ویدیوهای آنلاین هم افزایش پیدا کرده ولی گاهی ممکنه در طول تماشای یک کلیپ بخواید اونو سیو نمائید تا بعدا به صورت آفلاین هم بتونید اونو مراعات کنید.در موبایل های اندروید دانلود ویدئو از وبسایتایی مثل یوتیوب فعالیت بی آلایش ای نیست اما اپلیکیشن ویدیودر این امکانو مهیا کرده تا بتونید از اینستاگرام یوتیوب و .... ویدیوهای گزینه علاقه تونو دانلود فرمائید.

 

مبتنی بر گزارش های دارای اعتبار در سال 2018 دانلود اپلیکیشن ها از سوی یوزرها با رویش 10 درصدی یار و یاروهمدم بوده و به تعداد شایان اعتنا 113میلیارد بار رسیده . همچینین گردش مالی درباره ی اپلیکیشن ها طولانی خیس از 76 میلیارد دلار تقریب زده گردیده که‌این معیار نسبت به سال 2017 حدود 20 درصد رشد داشته میباشد، و بر پایه ی تدابیر در سال 2019 همچنان سیر افزایشی برای دانلود به معیار 122 میلیارد بار در نظر گرفته شده است.

 

طراحی اپلیکیشن اندروید

 

بیشترین تقاضا برای دانلود اپلیکیشن بازی ها می‌باشند. ولی واتس اپ در جایگاه وی‌لین اپلیکیشن غیر بازی لبریز تقاضا در سال جاری قرار گرفته میباشد .

 

در‌این تصویر لیست شایسته ترین اپلیکیشن ها در سال 2018 در زمینه‌ی های متفاوت را مشاهده میکنید.

 

 

 

اینترنت اپلیکیشن (Web Application) چه چیزی میباشد؟

 

اینترنت اپلیکیشن یا این که برنامه زیر اینترنت، نرم افزاری میباشد که با به عمل گیری از مرورگر اینترنت و از طریق شبکه های محلی یا این که اینترنت گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. در اصل، اینترنت اپلیکیشن ها برنامه هایی میباشند که صرفا از طریق اینترنت قابل به کارگیری میباشند. طولانی تر به سعی و کارکرد اینترنت اپلیکیشن ها توجه میگردد و محتوای آن ها به هیچ عنوان مهم نیست و معمولا لبریز محتوا نیستند. به طور مثال، سرویس جیمیل یک اینترنت اپلیکیشن دارای نام و ترسیم میباشد. اینترنت اپلیکیشن ها قابلیت و قابلیت دسترسی به اطلاعات کسب و کارها را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی مهیا می نمایند. اینترنت اپلیکیشن بعداز تجزیه و آنالیز و گشوده نگری یک تیم و معین نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و... برای آن تیم پباده سازی میگردد و قابل ارائه در شبکه داخلی و اینترنت می باشد.

 

خرید اپلیکیشن مهیا

 

سایت چه چیزی میباشد؟

 

یک وبسایت فضایی از اینترنت میباشد که یک یا این که یک‌سری برگه را شامل می‌گردد. تیم ای از صفحه های اینترنت متصل به هم که دارای یک برگه اصلی می باشند و بر روی یک سرور قرار دارا هستند را وب سایت میگویند. سایت ها با انگیزه ارائه اطلاعات جامعی از یک شخص، سازمان، کمپانی، کسب و فعالیت و... به یوزرها اینترنت پباده سازی میشوند و به طور ویژه بر محتوا تمرکز دارا‌هستند.

 

 

 

 

 

 

 

بیش خیس بخوانید : نوشته‌علمی مشورت کردن طراحی اینترنت 

 

 

 

تفاوت اینترنت اپلیکیشن و وبسایت در چه میباشد؟

 

وبسایت ها بر محتوا تاکید مینمایند اما اینترنت اپلیکیشن ها بر کارایی و کارکرد تمرکز دارا هستند. وب سایت، یک نوشته‌ی‌علمی را برای تمامی به طور یکسان نشان می‌دهد ولی یک اینترنت اپلیکیشن مبتنی بر تعاملاتی که با کاربر داشته میباشد، اطلاعات را پردازش میکند و به کاربر نمایش میدهد. یعنی مطالب نمایش داده گردیده برای هر کاربر بر پایه ی سن، علاقه، جنسیت، و... گوناگون با دیگر یوزرها میباشد. یک کاربر برای اینکه بتواند اطلاعات یک سایت را مشاهده یا این که از آن به فعالیت گیری نماید، باید مطلقا به اینترنت متصل شود ولی در اینترنت اپیلیکیشن به این صورت نیست. فقط یک بار کافی میباشد تا اینترنت اپلیکیشن توشه گذاری شود، بعد از آن کاربر می‌تواند به صورت آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد.

 

 

 

خصوصیت های اینترنت اپلیکیشن

 

نگهداری یکپارچگی بر روی دستگاه های متعدد

 

ذخیره سازی داده ها روی کامپیوتر یا این که یک فضای ابری به صورت محلی

 

قابلیت پباده سازی به گویش های مختلف

 

سرعت، اعتنا و کارایی عالی اینترنت اپلیکیشن ها

 

قابلیت و امکان خوب اجرا سوای نیاز به اپلیکیشن جانبی

 

 

 

اینترنت اپلیکیشن آفلاین چگونه فعالیت می‌نماید؟

 

اینترنت اپلیکیشن آفلاین به یاری قابلیتی به نام مخزن برنامه (Application Cache )فعالیت می‌نماید. مخزن برنامه میتواند تمام نصیب های یک اینترنت سایت را به طور آفلاین و بیرون از شبکه ذخیره نماید. با به عمل گیری این قابلیت و امکان در اینترنت سایت، سرور همگی پوشه های JS ،CSS ،HTML و تصاویر و دیگر اطلاعات موجود را برای مرورگر کاربر ارسال میکند تا بر روی یاد کامپیوتر ذخیره شوند. سعی مخزن اینترنت اپلیکیشن ها بدین صورت میباشد که هنگامی که کاربر آنلاین میباشد و در هم اکنون بازدید از اینترنت سایت میباشد، به صورت اتوماتیک مخزن برنامه آپ تو دیت میگردد و فایل های تازه جایگزین فایل های قدیمی می گردند.

 

کمپانی رایا پارس طراح گونه های اپلیکشن اندروید در ایران